Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/807e42ad-ab4b-4296-88d1-0639542b36d3/publicMaterial
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Rammeaftale om levering af strømpepåtager og -aftager med friktionskugler
(12.06.2019)
Danish Care Supply
Agerskellet 1
8920 Randers NV
Rammeaftale om levering af strømpepåtager og -aftager
(12.06.2019)
OneMed A/S
P.O. Pedersens Vej 16
8200 AArhus N
Opdateringer
Følgende dokumentation for økonomisk og finansiel kapacitet skal således fremlægges, når Ordregiver anmoder herom:
Tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf, for de seneste 2 regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret. Egenkapital og soliditetsgrad skal fremgå heri.
Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle kapacitet ved ethvert andet dokument, som Ordregiver vurderer passende, hvis Tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som Ordregiveren forlanger.
Levering af sygeplejeartikler samt strømpepåtager og -aftager
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Zanchetta
E-mail: cz@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/807e42ad-ab4b-4296-88d1-0639542b36d3/homepage
Del II: Genstand
Levering af sygeplejeartikler samt strømpepåtager og -aftager
Udbuddet omfatter køb og levering af sygeplejeartikler herunder sårbehandlingsprodukter og behandlerstrømper. Herudover strømpepåtager og – aftager samt strømpepåtager og -aftager med friktionskugler til Aarhus Kommune.
Rammeaftale om levering af sygeplejeartikler, sårbehandlingsprodukter og behandlerstrømper
Aarhus Kommune.
Levering af sygeplejeartikler, sårbehandlingsprodukter og behandlerstrømper til Aarhus Kommune.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 12 måneder af 2 omgange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår som aftales mellem parterne og som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune.
Rammeaftale om levering af strømpepåtager og -aftager
Aarhus Kommune.
Levering af strømpepåtager og -aftager til Aarhus Kommune.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 12 måneder af 2 omgange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår som aftales mellem parterne og som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune.
Rammeaftale om levering af strømpepåtager og -aftager med friktionskugler
Aarhus Kommune.
Levering af strømpepåtager og -aftager med friktionskugler til Aarhus Kommune.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 12 måneder af 2 omgange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår som aftales mellem parterne og som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver bedes i ESPD angive egenkapital og soliditetsgrad nøgletal for de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
Gældende for hver af de 3 delaftaler, accepterer Aarhus Kommune kun tilbud fra Tilbudsgivere, som:
- Har en positiv egenkapital på tilbudstidspunktet,
- Har en soliditetsgrad på minimum 30%.
I ESPD skal angives, referencer for de betydeligste lignende leveringer i forhold til den/de delaftaler der bydes på, inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen.
Der skal angives minimum 3 referencer og maksimalt 5 referencer.
Med lignende leveringer forstås leveringer som svarer til det beskrevne i nærværende udbudsmateriale. I forhold til delaftale 1, vedrører det sygeplejeartikler, sårbehandlingsprodukter og behandlerstrømper. I forhold til delaftale 2 & 3, vedrører det strømpepåtager og -aftager.
Såfremt Tilbudsgiver ønsker at afgive tilbud på flere delaftaler, er det nok at udfylde ét ESPD, dog skal det tydeligt fremgå i ESPD’et hvilke delaftaler der afgives tilbud på. Der er mulighed for i ESPD’et at benytte et fritekstfelt til dette. Desuden skal der i ESPD’et angives 3-5 referencer pr. delaftale der afgives tilbud på, dog kan referencerne være de samme for delaftale 2 og 3.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Følgende dokumentation for økonomisk og finansiel kapacitet skal således fremlægges, når Ordregiver anmoder herom:
Tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf, for de seneste 2 regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret. Egenkapital og soliditetsgrad skal fremgå heri.
Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle kapacitet ved ethvert andet dokument, som Ordregiver vurderer passende, hvis Tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som Ordregiveren forlanger.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk