Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=229017&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Vindere
Udbud af Cpap maskiner inkl. tilbehør samt masker til behandling af søvnapnø patienter i Region Syddanmark
(27.03.2019)
ResMed
Kidnakken 11
4930 Maribo
Udbud af Cpap maskiner inkl. tilbehør samt masker til behandling af søvnapnø patienter i Region Syddanmark
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jensen
Telefon: +45 29391252
E-mail: Dorthe.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud af Cpap maskiner inkl. tilbehør samt masker til behandling af søvnapnø patienter i Region Syddanmark
Udbuddet vedrører indkøb af Cpap masker og Cpap samt ASV apparater til søvnapnø patienter til samtlige Region Syddanmarks sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner til brug i patientens hjem.
Udbud af Cpap maskiner inkl. tilbehør samt masker til behandling af søvnapnø patienter i Region Syddanmark
Indkøb af Cpap apparater inkl. tilbehør samt masker til behandling af søvnapnø patienter i Region Syddanmark. Samtlige dokumenter vedr. dette udbud og alle dets delaftaler, ligger under delaftale 1.
Kontrakten løber i 2 år fra kontraktstart, jf. tidsplanen, jf. Udbudsbetingelser pkt. 4.
Kunden kan dog vælge at forlænge Kontrakten 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Tilbud skal være afleveret i CTM senest på den i tidsplanen, jf. pkt. 4, angivne frist for aflevering af tilbud. Det er Tilbudsgivers ansvar, at tilbud fremkommer rettidigt.
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/