23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 039-088858
Offentliggjort
25.02.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Randers Kommune

Vindere

(03.06.2019)
Tandklinikken i Sundhedshuset v. tandlæge Frank Kruhöffer ApS
8900 Randers C

Levering af tandprotetik og tilknyttede ydelser til Randers Kommune


Randers Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Randers Kommune
29189668
Laksetorvet
Randers
8900
Danmark
Kontaktperson: Jonas Aamøe Laursen
Telefon: +45 89151134
E-mail: jonas.aamoe.laursen@randers.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6d85741b-66fe-4482-8267-ed00de5e5e45/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6d85741b-66fe-4482-8267-ed00de5e5e45/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6d85741b-66fe-4482-8267-ed00de5e5e45/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6d85741b-66fe-4482-8267-ed00de5e5e45/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af tandprotetik og tilknyttede ydelser til Randers Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører en prisaftale om levering af tandprotetik og tilknyttede ydelser til Randers Kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 29 200 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33138100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Randers Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter levering af tandprotetik og tilknyttede ydelser til pensionister og øvrige ydelses-modtagere i Randers Kommune, der opfylder betingelserne for helbredstillæg i Lov om socialpension, Lov om højeste, mellemste, forhøjet almindelig og almindelig førtidspension eller tilskud efter Lov om aktiv socialpolitik.

I henhold til disse bestemmelser ydes helbredstillægget til betaling af borgernes egne udgifter til tand-protetik. Helbredstillægget svarer maksimalt til 85% af de priser, som Randers Kommune har kunnet opnå på de pågældende ydelser i henhold til den prisaftale, der bliver indgået. Der kan endvidere ydes helbredstillæg til dækning af de ydelser som indgår i behandlingsforløbet og som er tilknyttet erhvervelsen af tandprotesen.

Borgeren har også mulighed for at søge om økonomisk hjælp til dækning af udgifter til tandproteser og de udgifter der indgår i selve behandlingsforløbet. Tilskuddets størrelse vil altid bero på en individuel vurdering af borgeren. Dertilhørende er personer, der modtager ydelser iht. Lov om aktiv socialpolitik og som svarer til kontanthjælp/uddannelseshjælp/integrationsydelse, berettiget til et rettighedsbaseret tilskud til tandbehandling.

Randers Kommune ønsker at indgå prisaftale på det udbudte med én leverandør.

Den valgte leverandør leverer ydelsen direkte til borgerne efter forudgående ansøgning/bevilling fra Randers Kommune.

For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til Rammekontrakt, Bilag 1 – Spørgsmål og svar, Bilag 2 – Tilbudsliste samt Bilag 3 – Kravspecifikation.

Den forventede omsætning estimeres til 7 300 000 DKK årligt. Den forventede omsætning for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for ordregiver.

Randers Kommune forpligter sig ikke til, at aftage det for det opgivne beløb, idet opgavens omfang vil være afhængigt af det til enhver tid eksisterende antal berettigede borgere, som benytter kommunens ydelser samt af borgernes valg.

Borgeren vil blive oplyst hvilken leverandør, der er indgået prisaftale med, samt at det står borgeren frit at vælge en hvilken som helst anden leverandør.

Den udbudte kontrakt har en løbetid på 2 år. Kontrakten kan forlænges i 2 gange 12 måneder.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 29 200 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/06/2019
Slut: 31/05/2023
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 26/03/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/02/2019

Send til en kollega

0.047