Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Høring af udbud af aftagelige ortoser
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Stine Cheng
Telefon: +45 24626201
E-mail: Stine.Westerboe.Cheng@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Høring af udbud af aftagelige ortoser
Høring af udbudsmateriale i forbindelse med Region Syddanmarks udbud af aftagelige ortoser.
Høring af udbud af aftagelige ortoser
I forbindelse med tilrettelæggelsen af udbuddet af aftagelige ortoser til Region Syddanmark, sendes følgende udbudsmateriale i en høring hos interesserede potentielle leverandører:
- Udkast til kravspecifikation (Kontraktbilag 2),
- Udkast til Tilbudsliste (Kontraktbilag 3),
- Handels- og leveringsbetingelser (Kontraktbilag 5).
Høringssvar:
Hvis ovenstående udarbejdede udkast til udbudsmateriale indeholder uhensigtsmæssigheder i forhold til kvaliteten af, prisen på og/eller konkurrencen af de aftagelige ortoser til Region Syddanmark, modtager Region Syddanmark meget gerne skriftlige høringssvar fra potentielle leverandører.
Høringssvar bedes fremsendt via EU-Supplys besked-modul med mærket med ”Høringssvar”. Der findes en skabelon til afgivelse af høringssvar under "dokumenter".
Deadline for fremsendelse af høringssvar er fredag d. 22 marts kl. 16:00.
Høringsvilkår:
Region Syddanmark forbeholder sig ret til at ændre i det udarbejdede udkast til udbudsmateriale på baggrund af de indkomne høringssvar forud for selve udbuddet.
Region Syddanmark er dog ikke forpligtiget til at tage højde for de indkomne høringssvar.
Bemærk i øvrigt at de oplysninger, som høringssvarene indeholder, kan være underlagt regler om aktindsigt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger