Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Udbud af forflytnings- og vendehjælpemidler samt trykaflastende skummadrasser
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Susanne Fuglsang Agerbo
E-mail: sufa@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/63ec55f7-88ab-4567-aebc-5563e88de051/homepage
Del II: Genstand
Udbud af forflytnings- og vendehjælpemidler samt trykaflastende skummadrasser
Udbuddet omfatter køb af fabriksnye forflytnings- og vendehjælpemidler samt trykaflastende skummadrasser samt tilhørende tilbehør/reservedele til Aarhus Kommune.
Levering af vendeprodukter og glidelagner
Aarhus Kommune
Udbuddet omfatter køb af fabriksnye vendeprodukter og glidelagner til Aarhus Kommune.
Levering af forflytningsplatforme uden sæde
Aarhus Kommune
Udbuddet omfatter køb af fabriksnye forflytningsplatforme uden sæde til Aarhus Kommune.
Levering af forflytningsplatforme med sæde
Aarhus Kommune
Udbuddet omfatter køb af fabriksnye forflytningsplatforme med sæde til Aarhus Kommune.
Levering af trykaflastende skummadrasser
Aarhus Kommune
Udbuddet omfatter køb af fabriksnye trykaflastende skummadrasser til Aarhus Kommune.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af vendeprodukter og glidelagner
Egeskovvej 12
Horsens
8700
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af forflytningsplatforme uden sæde
Egeskovvej 12
Horsens
8700
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af forflytningsplatforme med sæde
Nørrelundvej 5
Herlev
2730
Danmark
NUTS-kode: DK02
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af trykaflastende skummadrasser
Præstemarksvej 67
Horsens
8700
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk