Fakta om udbudet
Udbyder
Rudersdal Kommune
Udbud af job- og uddannelsesrettede indsatser til ledige borgere i Rudersdal Kommune
Rudersdal Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188378
Øverødvej 2
Holte
2840
Danmark
Kontaktperson: Camilla Månsson
Telefon: +45 72682014
E-mail: camma@rudersdal.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2679fb99-398c-4d2c-94ef-c2f8db4386f7/homepage
Del II: Genstand
Udbud af job- og uddannelsesrettede indsatser til ledige borgere i Rudersdal Kommune
Rudersdal Kommune udbyder hermed job- og uddannelsesrettede indsatser til ledige borgere bosat i kommunen efter lov om aktiv beskæftigelsesindsats (heri benævnt som vejledlende og opkvalificerende forløb) og lov om integration af udlændinge. Målet med dette udbud er, at lægge grundstenen til et samarbejde mellem kommunen og leverandøren. Et samarbejde hvor der er vilje til at finde løsninger, der skaber de bedst mulige forudsætninger for, at borgerne bliver arbejdsmarkedsparate og selvforsørgerende. Det skal udføres i tråd med Beskæftigelsesområdets strategi for beskæftigelsesindsatsen, hvor der i forhold til alle ydelsesmålgrupper er et styrket jobrettet fokus både i samtaleforløb og i den konkrete plan for den enkeltes indsats. Målet med dette udbud er at finde den leverandør, som sammen med Kommunens Jobcenter, kan hjælpe ledige borgere tilbage/ud på arbejdsmarkedet og blive selvforsørgende.
Rudersdal Kommune
Rudersdal Kommune udbyder hermed job- og uddannelsesrettede indsatser til ledige borgere bosat i kommunen efter lov om aktiv beskæftigelsesindsats (heri benævnt som vejledlende og opkvalificerende forløb) og lov om integration af udlændinge. Målet med dette udbud er, at lægge grundstenen til et samarbejde mellem kommunen og leverandøren. Et samarbejde hvor der er vilje til at finde løsninger, der skaber de bedst mulige forudsætninger for, at borgerne bliver arbejdsmarkedsparate og selvforsørgerende. Det skal udføres i tråd med Beskæftigelsesområdets strategi for beskæftigelsesindsatsen, hvor der i forhold til alle ydelsesmålgrupper er et styrket jobrettet fokus både i samtaleforløb og i den konkrete plan for den enkeltes indsats. Målet med dette udbud er at finde den leverandør, som sammen med Kommunens Jobcenter, kan hjælpe ledige borgere tilbage/ud på arbejdsmarkedet og blive selvforsørgende.
Rudersdal Kommune historiske årlige forbrug på job- og uddannelsesrettede indsatser har været på ca. 29 000 000 DKK.
Den udbudte rammeaftale træder i kraft den 1.9.2019 og ophører den 31.8.2023. Endvidere har Rudersdal Kommune en option på forlængelse i 4 x 12 måneder. Vilkårene for Rudersdal Kommunes udnyttelse af optionen fremgår af udbudsmaterialets rammeaftale.
Begge parter kan opsige rammeaftalen med 6 måneders skriftligt varsel.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Rammeaftalen vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af det bedste forhold mellem pris og kvalitet, med de angivne procentsatser (vægtning):
— Kvalitet (Tilbudsgivers løsningsforslag til cases + redegørelse for samarbejde med Rudersdal Kommune) - 55 - 75%,
— Pris (prisliste + pris på løsningsforslag til cases) - 25 - 45%.
Underkriteriet kvalitet vil således vægte mest.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk