23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 055-127872
Offentliggjort
19.03.2019
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Rudersdal Kommune

Udbud af job- og uddannelsesrettede indsatser til ledige borgere i Rudersdal Kommune


Rudersdal Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Rudersdal Kommune
29188378
Øverødvej 2
Holte
2840
Danmark
Kontaktperson: Camilla Månsson
Telefon: +45 72682014
E-mail: camma@rudersdal.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2679fb99-398c-4d2c-94ef-c2f8db4386f7/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2679fb99-398c-4d2c-94ef-c2f8db4386f7/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2679fb99-398c-4d2c-94ef-c2f8db4386f7/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2679fb99-398c-4d2c-94ef-c2f8db4386f7/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af job- og uddannelsesrettede indsatser til ledige borgere i Rudersdal Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rudersdal Kommune udbyder hermed job- og uddannelsesrettede indsatser til ledige borgere bosat i kommunen efter lov om aktiv beskæftigelsesindsats (heri benævnt som vejledlende og opkvalificerende forløb) og lov om integration af udlændinge. Målet med dette udbud er, at lægge grundstenen til et samarbejde mellem kommunen og leverandøren. Et samarbejde hvor der er vilje til at finde løsninger, der skaber de bedst mulige forudsætninger for, at borgerne bliver arbejdsmarkedsparate og selvforsørgerende. Det skal udføres i tråd med Beskæftigelsesområdets strategi for beskæftigelsesindsatsen, hvor der i forhold til alle ydelsesmålgrupper er et styrket jobrettet fokus både i samtaleforløb og i den konkrete plan for den enkeltes indsats. Målet med dette udbud er at finde den leverandør, som sammen med Kommunens Jobcenter, kan hjælpe ledige borgere tilbage/ud på arbejdsmarkedet og blive selvforsørgende.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 116 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
80570000
85322000
79611000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

Rudersdal Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rudersdal Kommune udbyder hermed job- og uddannelsesrettede indsatser til ledige borgere bosat i kommunen efter lov om aktiv beskæftigelsesindsats (heri benævnt som vejledlende og opkvalificerende forløb) og lov om integration af udlændinge. Målet med dette udbud er, at lægge grundstenen til et samarbejde mellem kommunen og leverandøren. Et samarbejde hvor der er vilje til at finde løsninger, der skaber de bedst mulige forudsætninger for, at borgerne bliver arbejdsmarkedsparate og selvforsørgerende. Det skal udføres i tråd med Beskæftigelsesområdets strategi for beskæftigelsesindsatsen, hvor der i forhold til alle ydelsesmålgrupper er et styrket jobrettet fokus både i samtaleforløb og i den konkrete plan for den enkeltes indsats. Målet med dette udbud er at finde den leverandør, som sammen med Kommunens Jobcenter, kan hjælpe ledige borgere tilbage/ud på arbejdsmarkedet og blive selvforsørgende.

Rudersdal Kommune historiske årlige forbrug på job- og uddannelsesrettede indsatser har været på ca. 29 000 000 DKK.

Den udbudte rammeaftale træder i kraft den 1.9.2019 og ophører den 31.8.2023. Endvidere har Rudersdal Kommune en option på forlængelse i 4 x 12 måneder. Vilkårene for Rudersdal Kommunes udnyttelse af optionen fremgår af udbudsmaterialets rammeaftale.

Begge parter kan opsige rammeaftalen med 6 måneders skriftligt varsel.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Rammeaftalen vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af det bedste forhold mellem pris og kvalitet, med de angivne procentsatser (vægtning):

— Kvalitet (Tilbudsgivers løsningsforslag til cases + redegørelse for samarbejde med Rudersdal Kommune) - 55 - 75%,

— Pris (prisliste + pris på løsningsforslag til cases) - 25 - 45%.

Underkriteriet kvalitet vil således vægte mest.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 09/04/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/03/2019

Send til en kollega

0.094