Fakta om udbudet
Udbyder
Odense Kommune - BMF
Udbud på el-kørestole til Odense Kommune
Odense Kommune - BMF
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Sandy Lykke Lützen
E-mail: sall@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/94587693.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udbud på el-kørestole til Odense Kommune
Udbud på el-kørestole til Odense Kommune. Udbuddet er delt op i 4 delaftaler:
— Delaftale 1: El-kørestol uden yderligere el-funktion, samt tilbehør og reservedele,
— Delaftale 2: El-kørestol forhjulsdreven samt tilbehør og reservedele,
— Delaftale 3: El-kørestol centerdreven samt tilbehør og reservedele,
— Delaftale 4: El-kørestol til mindre børn samt tilbehør og reservedele - ikke tildelt grundet for få tilbud.
Delaftale 1 - El-kørestol uden yderligere el-funktioner
Odense
Delaftale 1: El-kørestol uden yderligere el-funktion samt tilbehør og reservedele.
Der tildeles 1 rammeaftale.
Delaftale 2 - El-kørestol, forhjulstrukket
Odense
El-kørestol forhjulstrukket samt tilbehør og reservedele.
Rammeaftalen tildeles 1 aktør.
Delaftale 3 - El-kørestol, centerdreven
Odense
El-kørestol centerdreven samt tilbehør og reservedele.
Rammeaftalen tildeles 1 aktør.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 - El-kørestol uden yderligere el-funktioner
Søndre Ringvej 37
Brøndby
2605
Danmark
Telefon: +45 36900000
E-mail: denmark@invacare.com
Fax: +45 36900001
NUTS-kode: DK012
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 - El-kørestol, forhjulstrukket
Hørskætten 18
Taastrup
2630
Danmark
Telefon: +45 44681406
E-mail: dk@permobil.com
NUTS-kode: DK012
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3 - El-kørestol, centerdreven
Centervej Syd 2
Tappernøje
4733
Danmark
Telefon: +45 56725777
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Delaftale 4 blev ikke tildelt, idet der kun blev modtaget et enkelt tilbud. Da køb på rammeaftalen skulle ske ved miniudbud, var en enkelt tilbudsgiver ikke tilstrækkeligt.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk