23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 057-132434
Offentliggjort
21.03.2019
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Københavns Kommune Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Udbud af aktive tilbud til sygemeldte borgere


Københavns Kommune Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
64942212
Bernstoffsgade 17
København V
1577
Danmark
Kontaktperson: Inger Suppli
E-mail: E92C@bif.kk.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/95123511.aspx

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af aktive tilbud til sygemeldte borgere

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85310000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Formålet med dette udbud er at indgå aftaler med leverandører, der kan bidrage til at sikre raskmelding og fremadrettet tilknytning til arbejdsmarkedet for sygemeldte københavnere.

Tryk her https://permalink.mercell.com/102341889.aspx

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 50 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune ønsker at indgå rammeaftale med leverandører om aktive tilbud til sygemeldte borgere.

Tilbudsgivere skal byde ind på 3 indsatsområder og en virksomhedsopfølgningspakke:

- Indsatsområde 1: Arbejdspladsbaseret indsats for sygemeldte med psykisk lidelse,

- Indsatsområde 2: Arbejdspladsbaseret indsats for sygemeldte med fysisk lidelse,

- Indsatsområde 3: Tværfaglig og helhedsorienteret indsats.

Virksomhedsopfølgningspakke:

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen ønsker kun at modtage tilbud, der omfatter alle 3 indsatsområder og virksomhedsopfølgningspakken.

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen garanterer ikke nogen minimumsomsætning i forbindelse med udbuddet.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 224-513401
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af aktive tilbud til sygemeldte borgere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/02/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Plan og Handling
Sankt Gjertruds Stræde 5
København K
1116
Danmark
Telefon: +45 53537777
Fax: +45 33118277
NUTS-kode: DK
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Incita
Værkstedvej 5
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 35248989
E-mail: incita@incita.dk
Fax: +45 35248990
NUTS-kode: DK
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Contra A/S
Vester Farimagsgade 1, 2.sal
København V
1606
Danmark
Telefon: +45 33681000
E-mail: info@contra.dk
Fax: +45 33681005
NUTS-kode: DK
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
TeamAktiv A/S
Søndre Jernbanevej 4 C
Hillerød
3400
Danmark
Telefon: +45 48200500
E-mail: jfh@team-aktiv.dk
NUTS-kode: DK
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 60.00 DKK / Højeste bud: 67.50 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/03/2019

Send til en kollega

0.064