Fakta om udbudet
Udbyder
Jammerbugt Kommune
Udbud vedrørende personlig pleje og praktisk hjælp i Jammerbugt Kommune
Jammerbugt Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189439
Toftevej 43
Aabybro
9440
Danmark
Kontaktperson: Laila Juncker
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.jammerbugt.dk/
Del II: Genstand
Udbud vedrørende personlig pleje og praktisk hjælp i Jammerbugt Kommune
Jammerbugt Kommune udbyder personlig pleje og praktisk hjælp ud fra følgende overordnede præmisser:
— Målgruppen for de udbudte opgaver er borgere, der er visiteret til personlig pleje og/eller praktisk hjælp (Serviceloven § 83, § 83a og § 84),
— Ordregivers til enhver tid gældende kvalitets standarder og det i disse beskrevne serviceniveauer
udgør rammen for leverandørens opgaveløsning,
— Formålet med indsatsen er at støtte og hjælpe borgeren, så borgeren forbedrer, genvinder og/eller besvarer sit fysiske eller psykiske funktionsniveau,
— Ordregiver arbejder med udgangspunkt i at gøre borgeren selvhjulpen, og leverandøren skal derfor levere både praktisk og personlig hjælp, samt hverdagsrehabilitering i henhold til servicelovens § 83a,
— Leverandøren skal overholde den til enhver tid gældende lovgivning, Jammerbugt Kommunes kvalitetsstandarder, notatpligt samt ændringer i praksis.
Jammerbugt Kommune
Alle tilbudsgivere der opfylder egnethedskravene samt kontraktens minimumskrav kan afgive tilbud på udbuddet. Efter tilbudsfristens udløb vil der blive afholdt et forhandlingsmøde pr. tilbudsgiver inden endeligt tilbud skal afleveres. Ordregiver forbeholder sig retten til at udvide antallet af forhandlingsmøder.
Ordregiver yder ikke vederlag for deltagelse i udbuddet herunder udarbejdelse af tilbud samt deltagelse i
forhandlingsprocessen.
Del IV: Procedure
Udbuddet gennemføres som en light-procedure, jf. udbudsloven afsnit III.
Tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”, hvor tildelingen sker på baggrund af laveste pris.
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet blev annulleres pga. manglende konkurrence ved der kun er modtaget et tilbud.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller
Forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgiver om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
Ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens
§ 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i
strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill
perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt
underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk