23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 075-177292
Offentliggjort
16.04.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Viborg Kommune

Høring af materiale på udbud af stomi- og urologiprodukter til Jysk Fællesindkøb


Viborg Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Viborg Kommune
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Anne Husum Mikkelsen
Telefon: +45 21729638
E-mail: ahmi@viborg.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/104220225.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://viborg.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af materiale på udbud af stomi- og urologiprodukter til Jysk Fællesindkøb

Sagsnr.: 18/57661
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33140000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Viborg Kommune udbyder i efteråret 2019 et offentlig EU-udbud af stomi- og urologiprodukter til Jysk Fællesindkøb.

I den forbindelse ønsker Viborg Kommune at foretage en høring/teknisk dialog af de foreløbige tilbudslister med tilhørende krav på hhv. stomi- og urologiprodukter.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 42 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141200
33141210
33141240
33141615
33141621
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Viborg Kommune udbyder i efteråret 2019 et offentlig EU-udbud af stomi- og urologiprodukter til Jysk Fællesindkøb.

I den forbindelse ønsker Viborg Kommune at foretage en høring/teknisk dialog af de foreløbige tilbudslister med tilhørende krav på hhv. stomi- og urologiprodukter.

Vi indbyder alle potentielle leverandører/producenter til at gennemgå det foreløbige materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til ændringer/forbedringer. Høringssvar skal indsættes i særskilt bilag (høringssvar) og vedhæftes i Mercels kommunikationsmodul.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
15/04/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/04/2019

Send til en kollega

0.047