23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 096-232888
Offentliggjort
20.05.2019
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Sønderborg Kommune

Vindere

Branchespor

(27.08.2019)
Integro A/S
Hjørring

Sundheds- og jobspor

(27.08.2019)
Quick Care, Falck Healthcare A/S
Herning

Jobspor for fleksjobberettigede

(27.08.2019)
Væksthuset, den erhvervsdrivende fond
København

Sundheds- og uddannelsesspor

(27.08.2019)
Væksthuset, den erhvervsdrivende fond
København

Jobspor

(27.08.2019)
Integro A/S
Hjørring

Jobspor for fleksjobberettigede

(27.08.2019)
Integro A/S
Hjørring

Arbejdsmarkedsrettet beskæftigelsesindsats til borgere i Sønderborg Kommune


Sønderborg Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Sønderborg Kommune
29 18 97 73
Rådhustorvet 10
Sønderborg
6400
Danmark
Kontaktperson: Annika Wietz
Telefon: +45 27905735
E-mail: anwt@sonderborg.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/sonderborg/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9b5fa818-4b89-4170-ba58-9227ff8dff9a/homepage
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9b5fa818-4b89-4170-ba58-9227ff8dff9a/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Arbejdsmarkedsrettet beskæftigelsesindsats til borgere i Sønderborg Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på beskæftigelsesindsats til borgere i Sønderborg Kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 31 280 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sundheds- og uddannelsesspor

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Sønderborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 1 omfatter levering af aktiv beskæftigelsesindsats typisk til uddannelseshjælpsmodtagere og unge i ressourceforløb, som har fysiske, psykiske, social og kognitive barrierer i forhold til uddannelse og beskæftigelse. Borgerne i målgruppen er mellem 18-29 år.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 520 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sundheds- og jobspor

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Sønderborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 2 omfatter levering af aktiv beskæftigelsesindsats til borgere på 30 år eller derover, som har fysiske, psykiske, sociale, eller kognitive barrierer i forhold til at opnå beskæftigelse. Målgruppen er opdelt i 2 grupper: 1) ledige og sygemeldte borgere tæt på arbejdsmarkedet og 2) ledige og sygemeldte langt fra arbejdsmarkedet.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 20 440 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Jobspor

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Sønderborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 3 omfatter levering af aktiv beskæftigelsesindsats til ledige som er tæt på arbejdsmarkedet og ledige som har risiko for langtidsledighed eller som er langtidsledige.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 600 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Jobspor for fleksjobberettigede

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Sønderborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 4 omfatter levering af aktiv beskæftigelsesindsats til borgere, der er omfattet af § 2, stk. 7 i loven om aktiv beskæftigelsesindsats, dvs. borgere der er fleksjobberettiget. Borgerne har fysisk og/eller psykiske udfordringer.

Der forventes at blive indgået aftale med 2 leverandører på delområde 4.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 560 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Branchespor

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Sønderborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 5 omfatter levering af aktiv beskæftigelsesindsats primært til integrationsydelsesmodtagere, kontanthjælpsmodtagere samt uddannelseshjælpsmodtagere – der kan også være arbejdsløshedsdagpengemodtagere.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 160 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgiveren skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen:

— En positiv egenkapital i det seneste afsluttede årsregnskab,

— I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, skal tilbudsgivers omsætning i seneste afsluttede regnskabsår minimum være:

- For delaftale 1: 2 000 000 DKK ekskl. moms,

- For delaftale 2: 4 000 000 DKK ekskl. moms,

- For delaftale 3: 2 000 000 DKK ekskl. moms,

- For delaftale 4: 1 000 000 DKK ekskl. moms,

- For delaftale 5: 4 000 000 DKK ekskl. moms.

Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til teknisk og faglig formåen:

— mindst én reference vedrørende beskæftigelsestilbud svarende til ydelsen i nærværende udbud, som tilbudsgiver har leveret til en offentlig institution inden for de sidste 3 år regnet fra fristen for afgivelse af tilbudsudkast. Såfremt tilbudsgiver anvendte underleverandør, skal dette fremgå af referencen.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Kontrakterne indeholder sociale klausuler.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=175507
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Kontrakterne tildeles til de tilbudsgivere, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Ordregiver vil anvende følgende underkriterier med den for hvert kriterium anførte vægt:

— Pris: 40%,

— Kvalitet: 60%.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 07/06/2019
Tidspunkt: 10:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/05/2019

Send til en kollega

0.048