Fakta om udbudet
Udbyder
SMOKA I/S
Udbud af pakkemateriale og emballage til transport af farligt affald
SMOKA I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35433430
U-Vej 7
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Bente Tange Kallesen
Telefon: +45 51369084
E-mail: bek@smoka.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d2361904-c3ea-40dd-a0c6-4f8088868e87/homepage
Del II: Genstand
Udbud af pakkemateriale og emballage til transport af farligt affald
Udbuddet omfatter indkøb af pakkemateriale og emballage til transport af farligt gods. Udbuddet omfatter 6 delaftaler. På hver delaftale indgås der kontrakt på grundlag af det kontraktudkast, der indgår i udbudsmaterialet. Hver kontrakt indgås for en 2-årig periode med mulighed for forlængelse som optioner på 2 x 1 år. Forlængelse sker i givet fald på uændrede aftalevilkår.
Ikrafttrædelsesdato for kontrakterne forventes at være 1.4.2019.
Levering af pakkemateriale, Vermiculite
SMOKA ønsker leverancer af Vermiculite (medium 2-6 mm), som anvendes til pakkemateriale i forbindelse med pakning og transport af farligt gods.
Vermiculitte er historisk bestilt i hele læs, pt. 720 poser á 100 liter pr. læs. Ordregivers forbrugsmønster kan dog ændre sig i rammeaftalens løbetid.
Levering af UN-godkendte dunke og fade til transport af farligt gods
Leverandøren skal kunne levere alle dunke og fade som fremgår af tilbudslisten med UN-godkendelse. Hidtil bestilles emballage en gang om ugen, til levering den efterfølgende uge. Ordregivers forbrugsmønster kan dog ændre sig i rammeaftalens løbetid. I forbindelse med akut opstået behov, kan der være behov for hurtigere levering af mindre mængder.
Produkter omfattet af delaftalen:
Plastdunk med låg, naturel, 2,5 l.
Plastdunk med låg, naturel, 5 l.
Plastdunk med låg Ø xx* mm, stabelbar, naturel, 5 l.
Plastdunk med låg Ø xx* mm, stabelbar, naturel, 10 l.
Plastdunk med låg Ø xx* mm, stabelbar, naturel, 20 l.
Plastdunk låg Ø xx* mm, stabelbar, naturel, 25 l.
Plastspand, naturel, 20 l.
Plastspand, naturel, 10 l.
Plastspand, naturel, 6 l.
Plastfad med skruelåg, 1 l.
Plastfad fad med skruelåg, 2½ l.
Plastfad fad med skruelåg, 6 l.
Spændelågsfad, plast med udluftning, blå, 30l.
Spændelågsfad, plast med udluftning, blå, 60l.
Spændelågsfad, plast med udluftning, blå, 120l.
Spændelågsfad, plast, blå, 220l.
Spændelågsfad, plast med udluftning, blå, 220l.
Spunstromle, plast, blå, 120l
Spændelågsfad, plast, væskegodkendt, blå, 120l.
Spunstromle, plast, blå, 220l.
Fad af jern, renoveret, 220l.
Fass-4 plastboks 60 liter med griplåg
Note: XX* Anvendes samme diameter på låg
Levering af plastposer til containere og PE-innerliners
Leverandøren skal kunne levere alle plastposer som fremgår af tilbudslisten. Der er historisk bestilt hhv. 2 000 og 5 000 små poser pr. gang, og 80 ruller 660l. Ordregivers forbrugsmønster kan dog ændre sig i rammeaftalens løbetid. I forbindelse med akut opstået behov, kan der være behov for levering af yderligere 80 ruller.
Produkter omfatter af delaftalen:
PE-Innerliners, 21 liter
PE-Innerliners, 42 liter
Plastposeruller, 660 ltr (50 stk. rullerulle).
Levering af UN-godkendte containere til transport af farligt affald
Leverandøren skal kunne levere alle containere som fremgår af tilbudslisten med UN-godkendelse.
Produkter omfatter af delaftalen:
Plastcontainer med hjul, 660l. UN 11H2-godkendt.
Inden kontraktindgåelse, skal Leverandøren fremsende billedmateriale af containernes design til SMOKA. SMOKA skal godkende design af containerne inden kontraktindgåelsen.
Levering af kanylebokse og –spande med og uden UN-godkendelse til transport af klinisk risikoaffald og medicinrester
Leverandøren skal levere alle kanylebokse- og spande som fremgår af tilbudslisten med de pågældende UN-godkendelser.
Produkter omfattet af delaftalen:
Kanyleboks, 0,5 liter gul
Kanyleboks, 2,0 liter med kanyleafriver
Kanyle og skårspand 21 liter med kanyleindkast
Kanyle og skårspand, 11 liter med kanyleindkast
Kanyle og skårspand, 5 liter med kanyleindkast
Kanylebøtte med skruelåg, 0,4 liter
Kanyleboks med skruelåg, 1,4 liter
Levering af UN-godkendte papkasser til transport af klinisk risikoaffald og medicinrester
Leverandøren skal kunne levere alle papkasser som fremgår af tilbudslisten med UN-godkendelse og papkasserne skal leveres med SMOKA logo.
Produkter omfattet af delaftalen:
Papkasse, medicin, 45 l
Papkasse, Klinisk risiko, 45 l
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af pakkemateriale, Vermiculite
Nyborg
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Levering af UN-godkendte dunke og fade til transport af farligt gods
Søndersø
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Levering af plastposer til containere og PE-innerliners
Hvidovre
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Levering af UN-godkendte containere til transport af farligt affald
Søndersø
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Levering af kanylebokse og –spande med og uden UN-godkendelse til transport af klinisk risikoaffald og medicinrester
Nørre Alslev
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Levering af UN-godkendte papkasser til transport af klinisk risikoaffald og medicinrester
Nørre Alslev
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
I henhold til udbudsloven skal standardformularen "Det fælles europæiske udbudsdokument" ("ESPD") benyttes. ESPD fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, samt som bevis for, at tilbudsgiver opfylder de fastsatte krav til egnethed.
Tilbudsgiver skal derfor udfylde ESPD i overensstemmelse med Ordregivers anvisninger i udbudsbekendtgørelsen og udbudsmaterialet. ESPD’et skal udfyldes direkte på udbuddet.dk
Tilbudsgivere, som baserer sig på andre enheders kapacitet i forhold til opfyldelse af mindstekravene, skal vedlægge særskilt ESPD for disse enheder. Tilbudsgivere, som baserer sig på andre enheders kapacitet vil, som en del af dokumentationen, blive afkrævet en støtteerklæring eller tilsvarende dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for tilbudsgiveren.
Afgives tilbuddet af et konsortium, skal hver konsortiedeltager vedlægge særskilt ESPD.
Ordregiver er forpligtet til at udelukke enhver tilbudsgiver, der er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § § 135-136. Tilsvarende vil ordregiver udelukke enhver tilbudsgiver, der er omfattet af de angivne frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 137, stk. 1, nr. (1)-(6). Udelukkelse vil ske, medmindre tilbudsgiveren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Dokumentation: De(n) tilbudsgiver(e), der står til at blive tildelt delaftalerne skal på anmodning (ikke som en del af tilbuddet) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde.
Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt efter 6.12.2018.
— Tilbudsgiver skal have kvalitets- og miljøledelsessystemer, som er implementeret i virksomheden.
Dokumentation: Dokumentation af ovenstående oplysninger skal på forlangende fra Ordregiver (ikke som en del af tilbuddet) kunne forelægges, enten i form af gyldige Certifikater (ISO 9001 og ISO 14001), eller det af tilbudsgiver udformede kvalitetsstyrings- og miljøledelsessytem, som er implementeret i virksomheden.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over tildelingsbeslutning skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk