Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Levering af sygeplejeartikler samt strømpepåtager og -aftager
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Zanchetta
E-mail: cz@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/807e42ad-ab4b-4296-88d1-0639542b36d3/homepage
Del II: Genstand
Levering af sygeplejeartikler samt strømpepåtager og -aftager
Udbuddet omfatter køb og levering af sygeplejeartikler herunder sårbehandlingsprodukter og behandlerstrømper. Herudover strømpepåtager og – aftager samt strømpepåtager og -aftager med friktionskugler til Aarhus Kommune.
Rammeaftale om levering af sygeplejeartikler, sårbehandlingsprodukter og behandlerstrømper
Aarhus Kommune
Levering af sygeplejeartikler, sårbehandlingsprodukter og behandlerstrømper til Aarhus Kommune.
Rammeaftale om levering af strømpepåtager og -aftager
Aarhus Kommune
Levering af strømpepåtager og -aftager til Aarhus Kommune.
Rammeaftale om levering af strømpepåtager og -aftager med friktionskugler
Aarhus Kommune
Levering af strømpepåtager og -aftager med friktionskugler til Aarhus Kommune.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af strømpepåtager og -aftager
19846679
P.O. Pedersens Vej 16
AArhus N
8200
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af strømpepåtager og -aftager med friktionskugler
31219957
Agerskellet 1
Randers NV
8920
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af sårbehandlingsprodukter, sygeplejeartikler og behandlerstrømper
Del VI: Supplerende oplysninger
Følgende dokumentation for økonomisk og finansiel kapacitet skal således fremlægges, når Ordregiver anmoder herom:
Tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf, for de seneste 2 regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret. Egenkapital og soliditetsgrad skal fremgå heri.
Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle kapacitet ved ethvert andet dokument, som Ordregiver vurderer passende, hvis Tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som Ordregiveren forlanger.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk