23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 123-299717
Offentliggjort
28.06.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Køge Kommune

Opdateringer

Annullering
(09.07.2019)

Annullering
(09.07.2019)

EU-udbud af parykker 2019


Køge Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Køge Kommune
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.koege.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194986

I.1) Navn og adresser
Køge Kommune
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.koege.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=229754&B=FUS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=229754&B=FUS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af parykker 2019

Sagsnr.: 2019-001381
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33711630
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Fællesudbud af parykker for Fællesudbud Sjælland.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 120 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

EU-udbud af parykker - Delaftale 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711630
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Greve, Køge, Lejre, Roskilde, Solrød, Stevns

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører rammeaftale på køb af parykker.

Køb af parykker omfatter ordregivers bevilling og løbende bevillinger af parykker i henhold til Servicelovens § 112. Udbuddet er opdelt i geografiske delaftaler og dette er delaftale 1 omhandlende følgende kommuner: Greve, Køge, Lejre, Roskilde, Solrød, Stevns. Der er en forventet omsætning på 260 000 DKK årligt.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 040 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

EU-udbud af parykker - Delaftale 2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711630
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Faxe, Guldborgsund, Næstved, Ringsted, Sorø, Vordingborg

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører rammeaftale på køb af parykker.

Køb af parykker omfatter ordregivers bevilling og løbende bevillinger af parykker i henhold til Servicelovens § 112. Udbuddet er opdelt i geografiske delaftaler og dette er delaftale 2 omhandlende følgende kommuner: Faxe, Guldborgsund, Næstved, Ringsted, Sorø og Vordingborg. Der er en forventet omsætning på 260 000 DKK årligt.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 040 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

EU-udbud af parykker - Delaftale 3

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711630
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Holbæk, Kalundborg, Odsherred, Slagelse

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører rammeaftale på køb af parykker.

Køb af parykker omfatter ordregivers bevilling og løbende bevillinger af parykker i henhold til Servicelovens § 112. Udbuddet er opdelt i geografiske delaftaler og dette er delaftale 3 omhandlende følgende kommuner:Holbæk, Kalundborg, Odsherred og Slagelse. Der er en forventet omsætning på 260 000 DKK årligt.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 040 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”). Det er minimumskrav.

Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”):

- Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:

- Tilbudsgiver skal oplyse sin samlede omsætning for de 3 seneste regnskabsår.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Minimumskravet for tilbudsgivers omsætning er 500 000 DKK pr. år.

Vindende tilbudsgiver vil bedt om at fremsende dokumentation i form af de 3 seneste reviderede regnskaber.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:

- Tilbudsgivers personale, som skal håndtere borgerne skal have gennemført en 4-årig frisøruddannelse.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Minimumskravet er tilbudsgiver skal have personale ansat, som har gennemført den 4-årige frisøruddannelse.

Vindende tilbudsgiver vil blive bedt om at fremsende dokumentation i form af uddannelsesbevis.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 27/08/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 27/08/2019
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: http://klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 45
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: https://www.kfst.dk/

VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: http://klfu.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/06/2019

Send til en kollega

0.062