Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245554&B=EVENEX
Udbyder
Næstved Kommune
Dynamisk indkøbssystem - Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune
Næstved Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189625
Rådmandshaven 20
Næstved
4700
Danmark
Kontaktperson: Brian Føhns Jørgensen
Telefon: +45 55885477
E-mail: bfojoe@naestved.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem - Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune
Det Dynamiske Indkøbssystem ”Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune”.
Dynamisk indkøbssystem - Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune
Næstved Kommune
Næstved Kommunes Center for Arbejdsmarked (CAM) gennemfører udbuddet, som opretter det dynamiske indkøbssystem (DIS) på ”Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune”.
1) Virksomhedsrettede / jobrettede indsatser
Næstved Kommune
Næstved Kommunes Center for Arbejdsmarked (CAM) gennemfører udbuddet, som opretter det dynamiske indkøbssystem (DIS) på ”Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune”.
2) Indsatser, der er målrettet borgere med psykiske udfordringer
Næstved Kommune
Næstved Kommunes Center for Arbejdsmarked (CAM) gennemfører udbuddet, som opretter det dynamiske indkøbssystem (DIS) på ”Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune”.
3) Indsatser, der er målrettet borgere med fysiske udfordringer
Næstved Kommune
Næstved Kommunes Center for Arbejdsmarked (CAM) gennemfører udbuddet, som opretter det dynamiske indkøbssystem (DIS) på ”Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune”.
4) Kompetenceudvikling
Næstved Kommune
Næstved Kommunes Center for Arbejdsmarked (CAM) gennemfører udbuddet, som opretter det dynamiske indkøbssystem (DIS) på ”Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune”.
5) Indsatser vedrørende Motivation
Næstved Kommune
Næstved Kommunes Center for Arbejdsmarked (CAM) gennemfører udbuddet, som opretter det dynamiske indkøbssystem (DIS) på ”Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune”.
6) Tværgående indsatser
Næstved Kommune
Næstved Kommunes Center for Arbejdsmarked (CAM) gennemfører udbuddet, som opretter det dynamiske indkøbssystem (DIS) på ”Beskæftigelsesrettede tilbud til ledige og sygemeldte borgere i Næstved Kommune”.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142 (angives i ESPD, del IV B):
Ansøger må ikke have ubetalt forfalden gæld til det offentlige på over 100 000 DKK.
Ansøger må ikke have ubetalt forfalden gæld til det offentlige på over 100 000 DKK.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143 (angives i ESPD del IV C og D):
Ansøger skal angive mindst 2 sammenlignelige referencer pr. hovedkategori.
Ansøger skal angive mindst 2 relevante, sammenlignelige referencer pr hovedkategori der ønskes godkendelse til. Med "sammenlignelige opgaver" forstås opgaver, som i størrelse (værdi) og kompleksitet (i forhold til fagområder og interessenter) svarer til kontrakten.
Følgende skal være indeholdt i hver reference:
- Kundens navn,
- Opgavens art,
- Periode for udførelse,
- Kontraktværdi.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen,
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4,
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk