23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 161-397233
Offentliggjort
22.08.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Socialstyrelsen

Vindere

Udviklingshæmning - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Neuropsykologisk Praksis Aarhus og København
Gammel Munkegade 6D, 1. sal, 8000 Aarhus C
8000 Aarhus C

Medfødt hjerneskade - supplerende aftale

(06.02.2020)
Kompenserende Konsulentteam
Thorsvej 10
9700 Brønderslev

ASF - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Region Midtylland
Skottenborg 26
8800 Viborg

ASF - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Spurvetoften
H.O. Wildenskovsvej 1 A
7080 Børkop

Demens - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Hjerneskaderådgivningen, Odense
Rismarksvej 80
5200 Odense V

Medfødt hjerneskade - supplerende aftale

(06.02.2020)
Center for Hjerneskade
Amagerfælledvej 56 A
2300 København S

ASF - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
PsykologCentret
Ågade 8
7800 Skive

ASF - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Autismecenter Storstrøm
Færgegårdsvej 15z
4760 vordingborg

ASF - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Kursuscenter Sputnik ApS
Hejrevej 43, 1. sal
2400 København NV

Udviklingshæmning - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Kompenserende Konsulentteam
Thorsvej 10
9700 Brønderslev

ASF - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Handicapafdelingen, Aalborg Kommune
Storemosevej 19
9310 Vodskov

ASF - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Sopra Konsulenterne Aps
Refshalevej 110A
1432 KBH K

Erhvervet hjerneskade - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Handicapafdelingen, Aalborg Kommune
Storemosevej 19
9310 Vodskov

ASF - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Neuropsykologisk Praksis Aarhus og København
Gammel Munkegade 6D, 1. sal, 8000 Aarhus C
8000 Aarhus C

Erhvervet hjerneskade - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Region Midtjylland
Skottenborg 26
8800 Viborg

Erhvervet hjerneskade - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Center for Hjerneskade
Amagerfælledvej 56 A
2300 København S

Udviklingshæmning - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Handicapafdelingen, Aalborg Kommune
Storemosevej 19
9310 Vodskov

Udviklingshæmning - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Hjerneskaderådgivningen, Odense
Rismarksvej 80
5200 Odense V

Demens - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Herning Kommune
Bethaniagade
7400 Herning

Demens - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

(06.02.2020)
Lemvig Kommune
Rådhusgade 2
7620 Lemvig

Supplerende udbud af VISO´s ydelser på Voksenområdet


Socialstyrelsen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Socialstyrelsen
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Rikke Søndergaard
Telefon: +45 41932549
E-mail: rso@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/382601

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=247351&B=SOCIALSTYRELSEN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=247351&B=SOCIALSTYRELSEN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Supplerende udbud af VISO´s ydelser på Voksenområdet

Sagsnr.: 2019-7438
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Socialstyrelsen udbyder ”supplerende aftaler på rammeaftale på voksenområdet i VISO”, som omfatter ydelserne specialrådgivning og udredning. Læs mere om Socialstyrelsen og VISO her: https://socialstyrelsen.dk/viso

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 27 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Demens - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes specialrådgivnings- og udredningsydelser vedrørende borgere med demens. Demens dækker over en række sygdomstilstande karakteriseret ved vedvarende svækkelse af mentale funktioner. Henvendelser til VISO vedrørende borgere med demens kan omhandle specialrådgivning relateret til borgerens adfærd, fx vredladenhed, manglende samarbejdsvillighed, seksualiserende adfærd eller utryghed. Der kan også være behov for specialrådgivning vedr. samarbejdsvanskeligheder i en medarbejdergruppe.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 500 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/02/2020
Slut: 30/04/2022
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Medfødt hjerneskade - supplerende aftale

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Cerebral parese består af permanente forstyrrelser med hensyn til bevægelse med førende aktivitetsbegrænsninger, som skyldes en ikke fremadskridende sygdom opstået i den umodne hjerne. De motoriske funktionsnedsættelser er ofte ledsaget af forstyrrelser i sensoriske, mentale, kommunikative, perceptuelle og/eller adfærdsmæssige funktioner og epilepsi.

Henvendelser til VISO vedrørende borgere med medfødt hjerneskade vil i de fleste tilfælde handle om specialrådgivning vedr. håndtering af adfærd.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 500 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/02/2020
Slut: 30/04/2022
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Erhvervet hjerneskade - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Erhvervet hjerneskade er en skade på hjernen, som opstår på grund af sygdomme eller ulykker 28 dage efter fødslen eller senere. Konsekvenserne af skaden afhænger af, hvilke områder i hjernen der har taget skade, og hvor stort et område af hjernen, der er beskadiget. Henvendelser til VISO vedrørende borgere med erhvervet hjerneskade kan handle om specialrådgivning relateret til kombinationsproblematikker som fx psykiatrisk komorbiditet, misbrug eller kognitive funktionsnedsættelser og adfærd.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 500 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/02/2020
Slut: 30/04/2022
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

ASF - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Opvækst, kognitiv profil og faktorer i omgivelserne har indflydelse på, hvordan og i hvilken grad vanskelighederne kommer til udtryk for borgeren. Autisme er en gennemgribende udviklingsforstyrrelse, som dækker over en række tilstande, der udfordrer borgerens kommunikative og sociale færdigheder samt adfærd og interesser. Henvendelser til VISO vedrørende borgere med autisme kan omhandle specialrådgivning relateret til grundlæggende forudsætninger, adfærd, potentiale, tilgange og metoder.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 500 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/02/2020
Slut: 30/04/2022
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udviklingshæmning - Supplerende udbud af VISO´s ydelser

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udviklingshæmning er kendetegnet ved en begrænset udvikling af kognitive, sproglige, motoriske og sociale evner og færdigheder. Det nedsatte funktionsniveauet kan samtidig være påvirket af et ledsagehandicap, fx spastisk lammelse, epilepsi, m.v. Henvendelser til VISO vedrørende målgruppen vil oftest vedrøre borgere, der i kombination med udviklingshæmning har særlige komplekse problematikker fx selvskadende og/ eller udadreagerende adfærd, udviklingsforstyrrelse, aparte eller farlig seksualitet.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/02/2020
Slut: 30/04/2022
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgiver skal ved afgivelse af tilbud afgive et ESPD. Udelukkelsesgrunde og dokumentation for opfyldelse heraf fremgår af udbudsbetingelserne.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: www.kfst.dk
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 197-405677
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 30/09/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Til brug for gennemførelse af udbuddet anvendes det elektroniske udbudssystem EU-supply. For at få adgang til udbudsmaterialet samt mulighed for at stille spørgsmål og afgive tilbud, skal tilbudsgiver derfor oprettes som bruger hos EU-supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet, og en registrering som bruger i systemet medfører ikke en pligt til at afgive tilbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:

1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte

Ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1;

2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort,

— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen,

— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens§ 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/08/2019

Send til en kollega

0.063