23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 184-449158
Offentliggjort
24.09.2019

Udbyder

Socialstyrelsen

Vindere

Socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Det Specialiserede Døgntilbud
Skeldalsvej 17-22
9310 Vodskov

Tværkulturelle problemstillinger og socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
DIGNITY - Dansk Institut Mod Tortur
Bryggervangen 55
2100 København Ø

Socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Center for Forebyggelse og Rådgivning, Københavns kommune
Åboulevard 38
2200 København N

Socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Kursuscenter Sputnik ApS
Hejrevej 43, 1. sal
2400 København NV

Socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Aabenraa Kommune
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa

Negativ social kontrol og æresreleterede konflikter og socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Center for Forebyggelse og Rådgivning, Københavns kommune
Åboulevard 38
2200 København N

Socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Ungdomscentret, Aarhus Kommune
Skanderborgvej 156
8260 Viby J

Tværkulturelle problemstillinger og socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
RED Center mod æresrelaterede konflikter
Nyropsgade 22
1602 København V

Socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Region Midtjylland
Skottenborg 26
8800 Viborg

Negativ social kontrol og æresreleterede konflikter og socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
RED Center mod æresrelaterede konflikter
Nyropsgade 22
1602 København V

Tværkulturelle problemstillinger og socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Tværkulturel Familierådgivning og Mægling
Glødelampen 3, 2th
2730 Herlev

Tværkulturelle problemstillinger og socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Rådgivning Janus vedr. VISO I/S
Vestergade 56B 1.sal, Rådgivningen Janus
8000 Aarhus

Negativ social kontrol og æresreleterede konflikter og socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Tværkulturel Familierådgivning og Mægling
Glødelampen 3, 2th
2730 Herlev

Socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Kolding Kommune
Nicolaiplads 6
6000 Kolding

Misbrug og socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Ungdomscentret, Aarhus Kommune
Skanderborgvej 156
8260 Viby J

Misbrug og socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Center for Forebyggelse og Rådgivning
Åboulevarden 38
2200 København N

Socialt udsatte børn og unge

(11.08.2020)
Mette Libstrup
Måløv Byvej 229
2760 Måløv

Socialt udsatte børn og unge - VISOs ydelser til børn, unge og specialundervisningsområdet


Socialstyrelsen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Socialstyrelsen
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Klaus Fink
Telefon: +45 72424066
E-mail: klf@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/382601

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=249876&B=SOCIALSTYRELSEN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=249876&B=SOCIALSTYRELSEN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet</span>
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Socialt udsatte børn og unge - VISOs ydelser til børn, unge og specialundervisningsområdet

Sagsnr.: 2019-7215
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud vedrører specialrådgivnings-, udrednings- og specialundervisningsydelser på området "Socialt udsatte børn og unge" i VISO. Udbuddet omfatter ydelser vedr. børn og unge i aldersgruppen 0-18 år og er opdelt i følgende delkontrakter:

— Socialt udsatte børn og unge,

— Socialt udsatte børn og unge og misbrug,

— Socialt udsatte børn og unge og tværkulturelle problemstillinger,

— Socialt udsatte børn og unge udsat for negativ social kontrol, herunder æresrelaterede konflikter.

Desuden indeholder udbuddet option på køb af vidensydelser.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Socialt udsatte børn og unge - VISOs ydelser til børn, unge og specialundervisningsområdet

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

5000 Odense C

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Målgruppen dækker over børn og unge, der i bred forstand oplever problemer med deres trivsel og mentale sundhed. Målgruppen rummer børn og unge, der har en så høj grad af kompleksitet i deres problemstillinger, at det kan være svært for kommunerne at forstå deres behov og igangsætte foranstaltninger, som skaber effekt. Henvendelser kommer oftest fra kommunal myndigheds-sagsbehandler, der ønsker at få en bedre forståelse af den unges behov, og hvordan man pædagogisk kan arbejde med den unge.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 60
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tværkulturelle problemstillinger og socialt udsatte børn og unge

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

5000 Odense C

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I målgruppen optræder børn og unge samt deres familier, som har været på flugt, er indvandret eller, er familiesammenførte. Målgruppe kan være præget af traumatisering i form af krigs-, udviklings- og tilknytningstraumer. Henvendelserne omhandler typisk specialrådgivning og udredning i forhold til, hvordan man kan forstå og tolke familiernes flygtningehistorie således, at PPR kan give specialrådgivning og vejledning til skoler og socialpædagogiske tilbud.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 60
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Misbrug og socialt udsatte børn og unge

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Målgruppen består af børn og unge, som er misbrugende af alkohol, hash, stoffer eller euforiserende midler. De unge kan samtidig være belastede af psykiske problemer, nogle af de unge har en diagnose imens andre mangler at blive udredt. Som en konsekvens af misbruget, kan de have et kompliceret forhold til deres forældre og deres netværk. Henvendelser til VISO kan handle om, at de ikke er i stand til at modtage støtte fra det etablerede system, eller processtøtte til sagsbehandler.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 60
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Negativ social kontrol og æresreleterede konflikter og socialt udsatte børn og unge

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

5000 Odense C

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Målgruppen handler om børn og unge, der er udsat for negativ social kontrol i en sådan grad, at det har konsekvenser for børnenes sociale og psykologiske udvikling. Kontrollen udøves af personer med tætte relationer til barnet eller den unge fx forældre, søskende eller venner. Henvendelser til VISO kommer oftest fra myndighedsafdelinger og drejer sig om unge kvinder udsat for fx negativ social kontrol, vold og trusler mm. Henvendelserne kan dog også komme fra lukkede sekteriske danske miljøer.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 60
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud. For så vidt angår proceduren for tildeling af kontrakt, henvises til udbudsbetingelserne.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 25/11/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afholdes et informationsmøde d. 9.10.2019 kl. 10:00-12:00. Mødet foregår på konference- og kulturhuset Odeon i Odense. Mødet vil også blive livestreamet. Læs mere herom på: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-ogudbud/tvaergaende-omrader og https://socialstyrelsen.dk/viso/udbud-i-viso

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:

1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte

Ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1;

2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort,

— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen,

— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/09/2019

Send til en kollega

0.062