Fakta om udbudet
Udbyder
Socialstyrelsen
Vindere
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
(11.08.2020)
Kursuscenter Sputnik ApS
Hejrevej 43, 1. sal
2400 København NV
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
(11.08.2020)
Region Midtjylland
Skottenborg 26
8800 Viborg
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
(11.08.2020)
Basen
Søndervangen 51
3460 Birkerød
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
(11.08.2020)
Holmstrupgård
Holmstrupgårdvej 39
8220 Brabrand
Spiseforstyrrelser
(11.08.2020)
Det specialiserede regionale socialområde
Damhaven 12
7100 Vejle
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
(11.08.2020)
midtbypsykologerne
Søndergade 15, 1. sal
8600 Silkeborg
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
(11.08.2020)
Behandlingsskolerne
Linde Allé 51-53
2720 Vanløse
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
(11.08.2020)
Poppelgården Familiecenter
Byvej 90
2650 Hvidovre
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
(11.08.2020)
Hejmdal Privathospital
Martinsvej 7
1926 Frederiksberg C
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 25-11-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-12-2019
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Ændring af deadline til 16.12.2019.
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
Socialstyrelsen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Line Brinch Jepsen
Telefon: +45 41730876
E-mail: lib@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/382601
Del II: Genstand
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
Dette udbud vedrører levering af ydelserne ”specialrådgivning” og ”udredning” på børne og ungeområdet samt specialundervisning vedr.
1) svære og komplekse psykiske vanskeligheder og
2) spiseforstyrrelser.
Området rummer børn og unge med komplekse problemstillinger og flere svære psykiske vanskeligheder. Disse børn og unge er udfordret af en række alvorlige symptomer og stærkt overlappende problematikker som angst, depression samt markante ændringer i personlighedsstruktur og adfærd, der bevirker behov for specifik støtte og særligt tilrettelagt pædagogik for at kunne fremme børnenes trivsel og udvikling. Børn og unge, som lider af en spiseforstyrrelse ofte i kombination med andre lidelser eller sociale problemer. Anoreksi, bulimi og tvangsoverspisning er alle eksempler på spiseforstyrrelser. Sociale og psykiske problemer der kan knytter sig til spiseforstyrrelsen kan være isolation, konflikter med primære omsorgsgivere, ængstelighed, depressiv sindsstemning og kognitive vanskeligheder.
Svære og komplekse psykiske vanskeligheder - VISO's ydelser til børn og unge
5000 Odense
Kontrakten vedrører specialrådgivning og udredning til børn og unge med svære og komplekse psykiske vanskeligheder, f.eks. angst, OCD, depression, personlighedsforstyrrelser, skizotypiske vanskeligheder eller psykotiske tilstande. Rådgivningen kan omhandle begrænsninger i disse børn og unges evne til at deltage i helt almindelige aktiviteter, både hjemme, i skolen og sammen med kammerater. Det kan være henvendelser fra PPR, forældre, sagsbehandlere på myndighedsniveau eller fra opholdsteder.
Spiseforstyrrelser
5000 Odense
Kontrakten vedrører specialrådgivning og udredning vedr. spiseforstyrrelser hos børn og unge. En rådgivning kan f.eks. omhandle et barn, som har haft et stort vægttab, og som har en ekstrem frygt for at tage på. Barnet kan tidligere have været indlagt på børnepsykiatrisk afdeling, men er udskrevet, fordi barnet har opnået en acceptabel BMI. Der kan rådgives om børnenes adfærd omkring spisning eller den ambivalens, forældre og fagpersoner oplever hos barnet ift. at slippe spiseforstyrrelsen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud. For så vidt angår proceduren for tildeling af kontrakt, henvises til udbudsbetingelserne.
Del VI: Supplerende oplysninger
Der afholdes et informationsmøde d. 9.10.2019 kl. 10:00-12:00. Mødet foregår på konference- og kulturhuset Odeon i Odense. Mødet vil også blive livestreamet. Læse mere herom på https://socialstyrelsen.dk/viso/udbud-i-viso
og https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte
Ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1;
2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort,
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen,
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk