23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 199-483721
Offentliggjort
15.10.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Roskilde Kommune

Vindere

Udbud af sundhedsordning

(15.01.2020)
Falck Healthcare A/S
Sydhavnsgade 18
2450 København Sv

Udbud af sundhedsordning


Roskilde Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Roskilde Kommune
29189404
Rådhusbuen 1
Roskilde
4000
Danmark
Kontaktperson: Ronni Klarskov Andersen
Telefon: +45 46313059
E-mail: ronnika@roskilde.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.roskilde.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193885

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=252060&B=ROSKILDE
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=252060&B=ROSKILDE
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af sundhedsordning

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85142100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Roskilde Kommune ønsker med dette udbud en sundhedsordning, der dækker alle medarbejdere i kommunen. Kommunen har ca. 7 000 medarbejdere og ca. 30% af disse er tilmeldt den eksisterende sundhedsordning. Den samlede økonomiske ramme er 2 000 000 DKK pr. år. Formålet med sundhedsordningen er at skabe en attraktiv arbejdsplads, hvor der er fokus på sundhed og trivsel. Sundhedsordninger består af behandling og træning og bygger bl.a. på forebyggelse af skader og sygdom. Ordningen skal støtte op om sunde arbejdspladser, mindre sygefravær og medarbejderens mulighed til en sundere livsstil. Det betyder, at ordningen skal kunne rumme både konkret behandling og forebyggende tiltag, såsom motion og fysisk aktivitet.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 8 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85170000
85172000
98333000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Roskilde Kommune ønsker med dette udbud en sundhedsordning, der dækker alle medarbejdere i kommunen. Kommunen har ca. 7 000 medarbejdere og ca. 30% af disse er tilmeldt den eksisterende sundhedsordning. Den samlede økonomiske ramme er 2 000 000 DKK pr. år. Formålet med sundhedsordningen er at skabe en attraktiv arbejdsplads, hvor der er fokus på sundhed og trivsel. Sundhedsordninger består af behandling og træning og bygger bl.a. på forebyggelse af skader og sygdom. Ordningen skal støtte op om sunde arbejdspladser, mindre sygefravær og medarbejderens mulighed til en sundere livsstil. Det betyder, at ordningen skal kunne rumme både konkret behandling og forebyggende tiltag, såsom motion og fysisk aktivitet.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Opgaveløsning og faglighed / Vægtning: 35
Kvalitetskriterium - Navn: Mulighed for vikardækning ved sygdom, ferie m.m. / Vægtning: 10
Kvalitetskriterium - Navn: Fleksibilitet og ressourceudnyttelse / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 45
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde efter udbudslovens § § 135 – 137.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:

- Soliditetsgrad på minimum 10%,

- Positiv egenkapital.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Det er endvidere et krav at tilbuddet indeholder følgende:

- Dokumentation for, at tilbudsgiver har erfaring med sundhedsordning i andre kommuner eller større virksomheder, herunder angivelse af en referenceliste med minimum én reference. Bemærk, at det er et krav, at leverandøren skal have minimum 2 års erfaring i forbindelse med dette, hvorfor der ønskes vedlagt dokumentation for dette.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/11/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/11/2019
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/10/2019

Send til en kollega

0.079