23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 199-483722
Offentliggjort
15.10.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Syddanmark

Udbud af Respiratorisk ufaglærte/faglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens (1) (1)


Region Syddanmark

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Therese Thomsen
Telefon: +45 29201202
E-mail: tht@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=252155&B=REGIONSYDDK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=252155&B=REGIONSYDDK
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af Respiratorisk ufaglærte/faglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens (1) (1)

Sagsnr.: 18/60270
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omhandler hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens samt fælles hjælperordninger, hvor patienter modtager hjælp til respirationsbehandling efter Sundhedslovens § 79 og hjælp efter Servicelovens § § 83, 85, 95 eller 96. Udbuddet gælder dog ikke for patienter med BPA-ordninger. Udbuddet omfatter levering af ufaglærte hjælpere (kravspecifikation 2 a) der ikke har en sundhedsfaglig autorisation samt faglærte hjælpere med en sundhedsfaglig autorisation (kravspecifikation 2 b), til patienter med kronisk respirationshjælp hjemboende i Region Syddanmark, der behandles og overvåges i eget hjem. Udbuddet omfatter hjælperordninger tilknyttet Respirationscenter Syd (RCS) og Respirationscenter Vest (RCV). Primærydelsen består af respiratorisk overvågning, behandling og pleje af hjemmeboende patienter i henhold til ordination fra patientens respirationscenter, dvs. Respirationscenter Syd (RCS) eller Respirationscenter Vest (RCV).

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af Respiratoriske ufaglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

7100 Vejle

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omhandler hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens samt fælles hjælperordninger, hvor patienter modtager hjælp til respirationsbehandling efter Sundhedslovens § 79 og hjælp efter servicelovens § § 83, 85, 95 eller 96. Udbuddet gælder dog ikke for patienter med BPA-ordninger. Udbuddet omfatter levering af ufaglærte hjælpere (kravspecifikation 2a) der ikke har en sundhedsfaglig autorisation, til patienter med kronisk respirationshjælp hjemboende i Region Syd.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges med op til 2 gange 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af Respiratoriske faglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

7100 Vejle

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omhandler hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens samt fælles hjælperordninger, hvor patienter modtager hjælp til respirationsbehandling efter Sundhedslovens § 79 og hjælp efter servicelovens § § 83, 85, 95 eller 96. Udbuddet gælder dog ikke for patienter med BPA-ordninger.

Udbuddet omfatter levering af faglærte hjælpere med en sundhedsfaglig autorisation (kravsspecifikation 2b), til patienter med kronisk respirationshjælp hjemboende i Region Syddanmark.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges med op til 2 gange 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 3
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/11/2019
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 12/05/2020
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/11/2019
Tidspunkt: 10:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: https://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/10/2019

Send til en kollega

0.047