Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Udbud af Respiratorisk ufaglærte/faglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens (1)
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Therese Thomsen
Telefon: +45 29201202
E-mail: tht@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud af Respiratorisk ufaglærte/faglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens (1)
Udbuddet omhandler hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens samt fælles hjælperordninger, hvor patienter modtager hjælp til respirationsbehandling efter Sundhedslovens § 79 og hjælp efter Servicelovens § § 83, 85, 95 eller 96. Udbuddet gælder dog ikke for patienter med BPA-ordninger. Udbuddet omfatter levering af ufaglærte hjælpere (kravspecifikation 2 a) der ikke har en sundhedsfaglig autorisation samt faglærte hjælpere med en sundhedsfaglig autorisation (kravspecifikation 2 b), til patienter med kronisk respirationshjælp hjemboende i Region Syddanmark, der behandles og overvåges i eget hjem. Udbuddet omfatter hjælperordninger tilknyttet Respirationscenter Syd (RCS) og Respirationscenter Vest (RCV). Primærydelsen består af respiratorisk overvågning, behandling og pleje af hjemmeboende patienter i henhold til ordination fra patientens respirationscenter, dvs. Respirationscenter Syd (RCS) eller Respirationscenter Vest (RCV).
Udbud af Respiratoriske ufaglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens
Udbuddet omhandler hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens samt fælles hjælperordninger, hvor patienter modtager hjælp til respirationsbehandling efter Sundhedslovens § 79 og hjælp efter servicelovens § § 83, 85, 95 eller 96. Udbuddet gælder dog ikke for patienter med BPA-ordninger. Udbuddet omfatter levering af ufaglærte hjælpere (kravspecifikation 2a) der ikke har en sundhedsfaglig autorisation, til patienter med kronisk respirationshjælp hjemboende i Region Syd.
Udbud af Respiratoriske faglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens
Udbuddet omhandler hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens samt fælles hjælperordninger, hvor patienter modtager hjælp til respirationsbehandling efter Sundhedslovens § 79 og hjælp efter servicelovens § § 83, 85, 95 eller 96. Udbuddet gælder dog ikke for patienter med BPA-ordninger.
Udbuddet omfatter levering af faglærte hjælpere med en sundhedsfaglig autorisation (kravsspecifikation 2b), til patienter med kronisk respirationshjælp hjemboende i Region Syddanmark.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Respiratoriske ufaglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Respiratoriske faglærte hjælperordninger til patienter med kronisk respirationsinsufficiens
Del VI: Supplerende oplysninger
Region Syddanmark offentliggør nyt udbud hurtigst muligt.
Der er sket ændringer i Udkast til kontrakt, pkt. 9 Prisreguleringer.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/