23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 199-484608
Offentliggjort
15.10.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Middelfart Kommune

Vindere

Rammeaftale på levering af personlig pleje og praktsik hjælp til hjemmeboende borgere i Middelfart Kommune

(20.01.2020)
Svane Pleje Syd ApS
Glarmestervej 16a, 1.th
8600 Silkeborg

Udbud af personlig pleje og praktisk hjælp


Middelfart Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Middelfart Kommune
29189684
Nytorv 9
Middelfart
5500
Danmark
Kontaktperson: Trine Lind
E-mail: Trine.lind@middelfart.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e022fa69-8d9d-40b3-a58b-c2328a1e257f/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e022fa69-8d9d-40b3-a58b-c2328a1e257f/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e022fa69-8d9d-40b3-a58b-c2328a1e257f/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e022fa69-8d9d-40b3-a58b-c2328a1e257f/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af personlig pleje og praktisk hjælp

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Middelfart Kommune udbyder varetagelse af personlig pleje og praktisk bistand til hjemme­ boende borgere (fritvalgsområdet).

Udbuddet omfatter følgende indsatser:

- Personlig pleje og hjælp, jf. Serviceloven § 83, stk. 1, nr. 1,

- Praktisk bistand, jf. Serviceloven § 83, stk. 1, nr. 2,

- Afløsning i hjemmet, jf. Serviceloven § 84, stk. 1,

- Uddelegerede sygeplejeydelser, jf. Sundhedsloven,

- Klippekort.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 7 700 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85141210
85100000
98513310
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Middelfart Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Middelfart Kommune udbyder varetagelse af personlig pleje og praktisk bistand til hjemme­ boende borgere (fritvalgsområdet).

Udbuddet og kontrakten omfatter følgende indsatser:

- Personlig pleje og hjælp, jf. Serviceloven § 83, stk. 1, nr. 1,

- Praktisk bistand, jf. Serviceloven § 83, stk. 1, nr. 2,

- Afløsning i hjemmet, jf. Serviceloven § 84, stk. 1,

- Uddelegerede sygeplejeydelser, jf. Sundhedsloven,

- Klippekort.

Det forudsættes, at leverandøren kan håndtere ændringer i ydelseskataloget i forhold til ud­ delegerede sygeplejeydelser.

Borgere i eget hjem tildeles ydelsen i henhold til Servicelovens bestemmelser i § 91 om frit valg. Loven har til formål at sikre, at borgere i eget hjem, der er visiteret til personlig og praktisk hjælp, har frit leverandørvalg.

Udbuddet omfatter ikke personlig pleje og praktisk hjælp til beboerne på plejehjem m.v. jf. Serviceloven § 192a, lejere i plejeboligbebyggelse, der er omfattet af lov om almene boliger samt støttede private andelsboliger m.v. eller lov om boliger til ældre og personer med handicap, og lejere i tilsvarende boligenheder.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 22/11/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/10/2019

Send til en kollega

0.081