Fakta om udbudet
Udbyder
Rebild Kommune
JYFI - Udbud på levering af bleer 2019 (Genudbud)
Rebild Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189463
Postadresse: Hobrovej 110
By: Støvring
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9530
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
E-mail: jesc@rebild.dk
Telefon: +45 99887532
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
CVR-nummer: 29189633
Postadresse: Skanderborg Fælled 1
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8660
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
E-mail: jesc@rebild.dk
Telefon: +45 99887532
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Ndr. Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
E-mail: jesc@rebild.dk
Telefon: +45 99887532
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
CVR-nummer: 29189579
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 7800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
E-mail: jesc@rebild.dk
Telefon: +45 99887532
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
CVR-nummer: 29189986
Postadresse: Torvet 3
By: Grenaa
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8500
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
E-mail: jesc@rebild.dk
Telefon: +45 99887532
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
Del II: Genstand
JYFI - Udbud på levering af bleer 2019 (Genudbud)
Udbuddet vedrører en rammeaftale om indkøb af bleer til børn og voksne med nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne til borgere med bevilling efter servicelovens § 112, til Jysk Fællesindkøb, herunder Mariagerfjord, Norddjurs, Rebild, Skanderborg og Skive Kommuner. Udbuddet omfatter ikke levering af bleer til almindelige daginstitutioner. Udbuddet er nærmere beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2, tilbudslisten (bilag 3) og tilbudslisten - service (bilag 4).
Midtjylland
Udbuddet er et genudbud, og vedrører en rammeaftale om indkøb af bleer til børn og voksne med nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne til borgere med bevilling efter servicelovens § 112, til Jysk Fællesindkøb, herunder Mariagerfjord, Norddjurs, Rebild, Skanderborg og Skive Kommuner. Udbuddet omfatter ikke levering af bleer til almindelige daginstitutioner. Udbuddet er nærmere beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2, tilbudslisten (bilag 3) og tilbudslisten - service (bilag 4).
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 20638613
Postadresse: Gydevang 33
By: Allerød
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 3450
Land: Danmark
E-mail: katarina.flodquist@essity.com
Telefon: +45 61971700
Internetadresse: https://www.essity.com/
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk