23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 074-130552
Offentliggjort
16.04.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Vejen Kommune

Vindere

(16.04.2015)
Se vindere i udbudsteksten.

Resultat - Danmark-Vejen: Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer 2015/S 074-130552


Vejen Kommune

Danmark-Vejen: Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer

2015/S 074-130552

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
Inga Kristensen
6600 Vejen
DANMARK
+45 79966133

I.2) Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3) Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Genudbud på levering af stomi og urologiprodukter.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer

Indkøb

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Billund Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune.

NUTS-kode DK032

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Vejen Kommune udbyder — på vegne af Sydjysk Kommuneindkøb — leverancen af stomi og urologiprodukter til bevillingshavere med bevilling i henhold til § 112 i Serviceloven.

Dette udbud gennemføres i et samarbejde mellem Billund, Varde og Vejen Kommune.

Levering af stomi og urologi udbydes som to delaftaler — Der gøres opmærksom på, at de to delaftaler udbydes som to selvstændige delaftaler, som kan aflyses hver for sig.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000, 33141200, 33141240, 33141600, 33141610, 33141615, 33141621

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Offentlig

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Pris. Vægtning 45

2. Sortimentsbredde. Vægtning 40

3. Service. Vægtning 15

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 248-438244 af 24.12.2014

Del V: Kontrakttildeling

Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1 — stomiprodukter

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

12.3.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal bud modtaget elektronisk: 3

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Kirstine Hardam A/S
Måbjerg Skolevej 46
7500 Holstebro
DANMARK
+45 97423233
+45 97428014

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Betegnelse: Delaftale 2 — urologiprodukter

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

12.3.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal bud modtaget elektronisk: 3

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19, Postboks 170
2605 Brøndby
DANMARK

+45 36379200
+45 36414415

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291000
www.klfu.dk
+45 33307799

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:

1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
www.kfst.dk
+45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

13.4.2015

Send til en kollega

0.046