Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=254959&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Vindere
Delkontrakt 1A: Sprøjter, 3-komponent til sprøjtepumper
(01.04.2020)
B. Braun
Frederiksberg
Delkontrakt 1B: Sprøjter, 3-komponent
(01.04.2020)
Becton Dickinson Denmark A/S
Kgs. Lyngby
Delkontrakt 6a: Periferevenekatetre uden sikkerhedsanordning, m/ port
(01.04.2020)
Becton Dickinson A/S
Kgs. Lyngby
Opdateringer
Indkøb af 3-komponent sprøjter samt periferevenekatetre til Region Syddanmark, Region Sjælland, Region Nordjylland og Region Midtjylland
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jensen
E-mail: Dorthe.Jensen@rsyd.dk
Telefon: +45 29391252
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Maj-brit Moltsen
E-mail: m.moltsen@rn.dk
Telefon: +45 21594085
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Sygehusvej 10
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Damgaard Schwartzbach
E-mail: jeds@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93566051
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Indkøb af 3-komponent sprøjter samt periferevenekatetre til Region Syddanmark, Region Sjælland, Region Nordjylland og Region Midtjylland
Genudbud - Indkøb af 3-komponent sprøjter samt periferevenekatetre til sygehusene i Region Syddanmark, Region Nordjylland og Region Sjælland .Indkøbet omfatter køb og levering af forbrugsvarer samt uddannelse af personale. Region Midtjylland er med på option på 3-komponent sprøjter. Se udbudsbetingelserne for yderligere information vedr. delaftaler.
Delkontrakt 1A: Sprøjter, 3-komponent til sprøjtepumper
Alle udbudsdokumenter ligger under delaftale 1A.
Region Midtjylland og Region Nordjylland er med på option. Se udbudsbetingelser pkt. 11.5.3 for yderligere oplysninger vedr. datoer.
Delkontrakt 1B: Sprøjter, 3-komponent
Alle udbudsdokumenter ligger under delaftale 1A.
Region Midtjylland er med på option. Se udbudsbetingelser pkt. 11.5.3 for yderligere oplysninger vedr. datoer.
Delkontrakt 6a: Periferevenekatetre uden sikkerhedsanordning, m/ port
Alle udbudsdokumenter ligger under delaftale 1A.
Delkontrakt 6b: Periferevenekatetre uden sikkerhedsanordning, u/ port
Alle udbudsdokumenter ligger under delaftale 1A.
Delkontrakt 7a: Periferevenekatetre med sikkerhedsanordning, m/ port
Alle udbudsdokumenter ligger under delaftale 1A.
Delkontrakt 7b: Periferevenekatetre med sikkerhedsanordning, u/ port
Alle udbudsdokumenter ligger under delaftale 1A.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at få sit tilbud taget i betragtning:
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 2 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af sprøjter og/eller kanyler til kliniske områder som fx hospitaler, praktiserende læger eller lignende. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer med henblik på bekræftelse af de afgivne oplysninger.
Del IV: Procedure
Tilbud skal være afleveret i EU-Supply senest på den i tidsplanen, jf. udbudsbetingelser pkt. 4, angivne frist for aflevering af tilbud. Det er tilbudsgivers ansvar, at tilbud fremkommer rettidigt.
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/