23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 230-563648
Offentliggjort
28.11.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Sjælland

ECT apparater (rammeaftale)


Region Sjælland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alléen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Carsten Rimborg
E-mail: carri@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93567950

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=257475&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

ECT apparater (rammeaftale)

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Apparat til ECT (Electro Convulsive Therapy) behandling.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I vort forberedelsesarbejde med at udbyde en rammeaftale om levering af ECT (Electro Convulsive Therapy) apparater til primært Psykiatrien i Region Sjælland, vil vi afholde et høringsmøde. Her kan interesserede tilbudsgivere komme med deres kommentarer og input til det præliminære annonceringsmateriale.

Dette materiale er derfor ikke det endelige materiale.

Derudover har vi et antal spørgsmål, som vi ønsker besvaret for at kunne indarbejde svarene i det endelige materiale. Vi stiller de samme spørgsmål til alle deltagende tilbudsgivere.

I det præliminære materiale er der en del IT krav, da apparaterne bl.a. skal kunne kobles til vort IT system Sundhedsplatformen (SP). Disse vil sammen med de øvrige krav og det øvrige materiale indgå i drøftelsen på høringsmødet

Høringsmødet finder sted tirsdag den 10.12.2019, i tidsrummet kl. 09:00 - 12:00 på adressen: Ringsted Sygehus, Ærtekildevej 1, 4100 Ringsted.

Fra Region Sjælland deltager medarbejdere fra IT, Medico teknik, Psykiatrien herunder klinikere samt indkøb.

Benyt hovedindgangen, hvor der modsat indgangen er en pult mærket ”IT”. Her vil vi møde tilbudsgiver og følges til mødelokalet.

Der er parkering ved Ærtekildevej på Ringsted Sygehus parkeringsplads (2 timer).

Ordregiver vil efter tilmeldingsfristens udløb, tildele et mødetidspunkt på dagen.

Der afsættes op til 75 minutter til den enkelte tilbudsgiver.

For skriftlig tilmelding og rekvirering af materiale, fremsendes e-mail til:

Udbudskonsulent Carsten Rimborg, e-mail: carri@regionsjaelland.dk

Senest torsdag den 5.12.2019 kl. 12:00.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
25/02/2020

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/11/2019

Send til en kollega

0.047