23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 248-613417
Offentliggjort
24.12.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Aarhus Kommune

Indstillelige senge


Aarhus Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aarhus Kommune
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Sisse Gry Olsson
E-mail: osg@aarhus.dk
Telefon: +45 41859515

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b5c618fa-5d20-4528-806e-af0c59a94d2a/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indstillelige senge

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Aarhus Kommune udbyder hermed fabriksnye indstillelige senge med 4 delt liggeflad, motoriserede, der henholdsvis har en ind-og udstigningsfunktion og en lav liggehøjde over gulv, samt tilhørende tilbehør/reservedele til Aarhus Kommune. Købet af sengene vil som hovedregel foretages af Aarhus Kommunes Hjælpemiddelcenter. Sengene vil indgå i kommunens genudlånsordning.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af indstillelige senge med ind- og udstigningsfunktion i fodenden og tilhørende tilbehør/reservedele

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192130
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter køb af fabriksnye indstillelige senge med ind-og udstigningsfunktion i fodenden samt tilhørende tilbehør/reservedele.Der ønskes senge, der kan gøre borgeren selvhjulpen i forbindelse med ind- og udstigning i fodenden. Samtidig ønskes det, at sengene kan benyttes af 1 hjælper til borgere, der har behov for hjælp til ind- og udstigning af sengen. Samt til borger der har behov for hjælp af personale til personlig pleje. Produktet skal anvendes både i hjemmeplejen, borgers eget hjem og i plejehjem.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70 %
Pris - Vægtning: 30 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af indstillelige senge med ind- og udstigningsfunktion i siden og tilhørende tilbehør/reservedele

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192130
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter køb af fabriksnye indstillelige senge med ind- og udstigningsfunktion i siden og tilhørende tilbehør/reservedele. Der ønskes senge, der kan gøre borgeren selvhjulpen i forbindelse med ind- og udstigning fra siden. Samtidig ønskes det, at sengene kan benyttes af 1 hjælper til borgere, der har behov for hjælp til ind-og udstigning af sengen. Samt til borger der har behov for hjælp af personale til personlig pleje. Produktet skal anvendes både i hjemmeplejen, borgers eget hjem og i pleje-hjem.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70 %
Pris - Vægtning: 30 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af senge med lav liggefladehøjde over gulv og tilhørende tilbehør/reservedele

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192130
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter køb af fabriksnye indstillelige senge med lav liggefladehøjde over gulv og tilhørende tilbehør/reservedele. Der ønskes en seng, der kan gå langt ned til gulvet til borgere, der derved har mulighed for at stige ind og ud af seng samt forebygge fald ud af seng. Samt til borger der har behov for hjælp af personale til personlig pleje. Produktet skal anvendes i plejehjem.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70 %
Pris - Vægtning: 30 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 135-331704
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Rammeaftale om levering af indstillelig senge med ind- og udstigningsfunktion i siden og tilhørende tilbehør/reservedele

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: RotoBed ApS
CVR-nummer: 25589580
Postadresse: Storegade 44
By: Lunderskov
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 6640
Land: Danmark
E-mail: info@rotobed.com
Telefon: +45 75505025

Internetadresse: http://rotobed.dk/da/

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 312 336.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Rammeaftale om levering af indstillelige senge med ind- og udstigningsfunktion i fodenden og tilhørende tilbehør/reservedele

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Rammeaftale om levering af senge med lav liggefladehøjde over gulv og tilhørende tilbehør/reservedele

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: TurnAid ApS
CVR-nummer: 36082852
Postadresse: Vejlevej 15
By: Tørring
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 7160
Land: Danmark
E-mail: info@turnaid.dk
Telefon: +45 40905060

Internetadresse: http://turnaid.dk/

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 398 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/12/2019

Send til en kollega

0.047