Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vindere
(20.04.2020)
HR2ortopædi ApS
Rødovre
Udbud af levering af ortopædisk fodtøj til borgere i Københavns Kommune
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
By: København
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
Kontaktperson: Johannes Bo Nielsen
E-mail: jw0j@kk.dk
Telefon: +45 35306754
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/121377866.aspx
Del II: Genstand
Udbud af levering af ortopædisk fodtøj til borgere i Københavns Kommune
Københavns Kommune ønsker via nærværende udbud tilbud på måling, fremstilling og levering af ortopædisk fodtøj, herunder reparationer og tilretning af bevilget fodtøj til Københavns Kommunes borgere i henhold til lov om social service § 112.
Rammeaftalen omfatter levering af ortopædisk fodtøj til børn og voksne i Københavns Kommune, i kategorierne:
— Individuelt fremstillet ortopædisk fodtøj,
— Semi-ortopædisk fodtøj,
— Særligt fabriksfremstillet fodtøj,
— Reparationer,
— Hjemmebesøg.
Ydelsen omfatter levering af alle former for ortopædisk fodtøj til både børn og voksne til både inde og ude brug og til forskellige årstider.
Ordregiver ønsker at indgå en 2-årig aftale med option på forlængelse(r) på maksimalt 2 x 1 år ud over den anførte kontraktperiode.
Såfremt ordregiver ønsker at forlænge aftalen, skal ordregiver give leverandøren skriftlig besked herom senest 3 måneder før udløb af den ordinære aftaleperiode.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum 5 000 000 DKK, og
- Tilbudsgiver skal have en positiv soliditetsgrad på mindst 10% i det senest afsluttede regnskabsår.
- Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum 5 000 000 DKK, og
- Tilbudsgiver skal have en positiv soliditetsgrad på mindst 10% i det senest afsluttede regnskabsår.
Reference for leverering af ortopædisk fodtøj samt reparationer heraf.
Tilbudsgiver skal, i løbet af de sidste 3 år, have leveret ortopædisk fodtøj (det vil sige individuelt fremstillet fodtøj, semiortopædisk fodtøj, særligt fabriksfremstillet fodtøj, samt reparationer af disse) til borgere med bevilling efter servicelovens § 112 i minimum 2 kommuner til minimum 100 borgere i hver kommune, jf. definitionerne i afsnit 2.4.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Forventes udbud igen i 2024.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk