Fakta om udbudet
Udbyder
Fælles Servicecenter for Telesundhed v. Region Midtjylland
Udbud af udstyr til telemedicinsk hjemmemonitorering til Fælles Servicecenter for Telesundhed - Annullation af Delaftale 5 - Personvægte
Fælles Servicecenter for Telesundhed v. Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Gitte Sneborg Alrøe
E-mail: udbud@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.faellesservicecenter.dk/
Del II: Genstand
Udbud af udstyr til telemedicinsk hjemmemonitorering til Fælles Servicecenter for Telesundhed - Annullation af Delaftale 5 - Personvægte
Udbuddet vedrører 5 delaftaler på udstyr til telemedicinsk hjemmemonitorering til Fælles Servicecenter for
Telesundhed (Udbyder).
Udbuddet skal gerne munde ud i indgåelse af 5 rammeaftaler vedrørende anskaffelse af hhv.:
- Delaftale 1 - Saturationsmålere,
- Delaftale 2 - Blodtryksmålere,
- Delaftale 3 - Spirometre,
- Delaftale 4 - Blodsukkerapparater,
- Delaftale 5 - Personvægte.
Denne bekendtgørelse om indgået kontrakt vedrører udbudsforretningen, offentliggjort ved udbudsbekendtgørelse nr. 2020/S 007-010621, og har alene til formål at gennemføre og offentliggøre annullationen af udbuddet af delaftale 5 - Personvægte. Læs nærmere herom i del VI.3.
Personvægte
Midtjylland
Delaftale 5 vedrører personvægte til telemedicinsk hjemmemonitorering.
Udbyder har besluttet at annullere udbuddet af Delaftale 5 - Personvægte, jf. nærmere herom nedenfor i del VI.3 yderligere oplysninger.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Personvægte
Del VI: Supplerende oplysninger
Denne bekendtgørelse om indgået kontrakt vedrører udbudsforretningen, offentliggjort ved udbudsbekendtgørelse nr. 2020/S 007-010621, og har alene til formål at gennemføre og offentliggøre annullationen af udbuddet af delaftale 5 - Personvægte.
Denne bekendtgørelse skal således ikke forstås som en annullation af de øvrige 4 delaftaler omfattet af udbuddet.
Udbyder har besluttet at annullere udbuddet af delaftale 5 - Personvægte, da udbyder efter udbuddets offentliggørelse, er blevet i tvivl om hvilket kvalitetsniveau udbyder egentlig ønsker for personvægtene til telemedicinsk hjemmemonitorering ude hos borgerne, og dermed hvilke krav der skal stilles til vægtene. Desuden er udbyder blevet i tvivl om behovet for antallet af personvægte (da borgeres eventuelle egne vægte kan benyttes til telemedicineringen), og har derfor for nu svært ved at fastlægge en forventet kontraktværdi for personvægte.
Postadresse: Toldboden 2, Nævnenes hus
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk