23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 088-158366
Offentliggjort
07.05.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Nordjylland

Udbud af gips, polster og bandage mv.


Region Nordjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Nordjylland
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Att: Maj-Brit Svenninggaard Moltsen
9220 Aalborg Ø
DANMARK
Telefon: +45 97648000
Mailadresse: maj-britmoltsen@rn.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rn.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/252785

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=144040&B=REGIONNORD

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=144040&B=REGIONNORD

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Region Midtjylland
Sk
Skottenborg 26
8800 Viborg
DANMARK

Region Syddanmark
Damhaven 12
7100 Vejle
DANMARK

 

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af gips, polster og bandage mv.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aalborg Ø.

NUTS-kode DK05

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i måneder: 24

Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid

Anslået værdi eksklusive moms: 9 000 000 DKK
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet er opdelt i 44 delaftaler:
1 — Termoplastisk letvægtsgips i ruller
2 — Termoplastisk letvægtsgips i plader/skinner
3 — Termoplastisk letvægtsgips i plader/skinner i dispenser
4 — Gipskorset
5 — Gipsbind i ruller. Plaster of Paris Bandage
6 — Gipslonguetter — Plaster of Paris Bandage
7 — Rigid hvid glasfiber gips i ruller
8 — Semi rigid glasfiber gips
9 — Glasfiber gips longuette
10 — Syntetisk gipspolster i ruller
11 — Bolmulds gipspolster i ruller
12 — Bandageunderlag rørformet
13 — Idealbind usteril kort stræk
14 — Idealbind usteril middel stræk
15 — Idealbind usteril middel stræk med clips
16 — Bandage tubular
17 — Universalbind
18 — Universalbind middel stræk
19 — Crepebind
20 — Plasterstræk til ben
21 — Forbinding til amputation stump snævring
22 — Gipssåle
23 — Gipssko til børn
24 — Terapisko — hælsko
25 —Terapisko — tåsko
26 — Armslynge non-woven — trekantet
27 — Armslynge til kortvarig brug
28 — Armslynge til længerevarig brug
29 — Skulderslynge
30 — Skulderslynge til børn
31 — Dropskinner til baby
32 — Dropskinner til ekstrem præmature
33 — Fingerforbinding — steril
34 — Strop til dobbeltfinger
35 — Fingerskinne
36 — Fingerskinne plasthylster
37 — Ammeindlæg
38 — Cellstof
39 — Sikkerhedsnåle
40 — Vatpinde
41 — Brystbånd
42 — Næsekompression
43 — Næseforbinding post-operativ
44 — Næsetampon med ballon.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Anslået værdi eksklusive moms: 9 000 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Kontrakten indeholder 2 optioner af 12 måneder.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1Betegnelse: Termoplastisk letvægtsgips i ruller
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2Betegnelse: Termoplastisk letvægtsgips i plader/skinner
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3Betegnelse: Termoplastisk letvægtsgips i plader/skinner i dispenser
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 4Betegnelse: Gipskorset
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 5Betegnelse: Gipsbind i ruller. Plaster of Paris Bandage
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 6Betegnelse: Gipslonguetter — Plaster af Paris Bandage
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 7Betegnelse: Rigid hvid glasfiber gips i ruller
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 8Betegnelse: Semi rigid glasfiber gips
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 9Betegnelse: Glasfiber gips longuette
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 10Betegnelse: Syntetisk gipspolster i ruller
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 11Betegnelse: Bomulds gipspolster i ruller
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 12Betegnelse: Bandageunderlag rørformet
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 13Betegnelse: Idealbind usteril kort stræk
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 14Betegnelse: Idealbind usteril middel stræk
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 15Betegnelse: Idealbind usteril middel stræk med clips
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 16Betegnelse: Bandage tubular
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 17Betegnelse: Universalbind
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 18Betegnelse: Universalbind middel stræk
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 19Betegnelse: Crepebind
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 20Betegnelse: Plasterstræk til ben
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 21Betegnelse: Forbinding til amputation stump snævring
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 22Betegnelse: Gipssåle
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 23Betegnelse: Gipssko til børn
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 24Betegnelse: Terapisko — hælsko
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 25Betegnelse: Terapisko- tåsko
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 26Betegnelse: Armslynge non-woven — trekantet
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 27Betegnelse: Armslynge til kortvarig brug
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 28Betegnelse: Armslynge til længerevarig brug
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 29Betegnelse: Skulderslynge
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 30Betegnelse: Skulderslynge til børn
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 31Betegnelse: Dropskinner til baby
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 32Betegnelse: Dropskinner til ekstrem præmature
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 33Betegnelse: Fingerforbinding — steril
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 34Betegnelse: Strop til dobbeltfinger
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 35Betegnelse: Fingerskinne
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 36Betegnelse: Fingerskinne plasthylster
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 37Betegnelse: Ammeindlæg
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 38Betegnelse: Cellstof
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 39Betegnelse: Sikkerhedsnåle
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 40Betegnelse: Vatpinde
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 41Betegnelse: Brystbånd
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 42Betegnelse: Næsekompression
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 43Betegnelse: Næseforbinding post-operativ
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 44Betegnelse: Næsetampon med ballon
1) Kort beskrivelse
Udbud af gips, polster og bandage mv.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000, 33141111, 33141113, 33141116

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbudsgiver skal fremsende følgende generelle oplysninger:
— tilbudsgivers navn, adresse, CVR-nummer, telefonnummer, e-mailadresse og fax nummer
— navn på den person, der er tilbudsgivers kontaktperson i forbindelse med dette ud-bud, samt gerne kontaktpersonens direkte telefonnummer, mobiltelefonnummer og e-mailadresse
— oplysninger eller elementer i tilbuddet, som ud fra forretningsmæssige overvejelser ønskes undtaget fra aktindsigt, jf. pkt. 14.
Ovenstående oplysninger bedes fremsendt ved anvendelse af Udbudsbilag 1.
Tilbudsgivere, der befinder sig under omstændigheder som anført i Udbudsdirektivets art. 45, stk. 1, og stk. 2, litra a-c, er udelukket fra at deltage i udbuddet. Som dokumentation for at tilbudsgiver ikke er udelukket, skal tilbudsgiver derfor fremsende erklæring herom. Dette skal ske ved anvendelse af Udbudsbilag 2.
I erklæringen skal det endvidere angives, i hvilket omfang tilbudsgiveren har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige. Ved gæld til det offentlige forstås forfalden gæld hidrørende fra ikke-betalte skatter, afgifter samt bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til lovgivningen i Danmark eller det land, hvor tilbudsgiveren er etableret. Ordregiver kan i henhold til lovgivningen være berettiget og forpligtiget til at udelukke tilbudsgivere med sådan gæld.
Ovenstående oplysninger vedlægges tilbuddet i overensstemmelse med Udbudsbilag 3. Såfremt tilbud fremsendes af et konsortium, skal oplysningerne afgives for hver enkelt virksomhed i konsortiet.
Ordregiver forbeholder sig desuden ret til inden evt. kontraktindgåelse at forlange, at tilbudsgiver fremsender en serviceattest udarbejdet af Erhvervsstyrelsen (som ikke må være mere end 6 må-neder gammel) eller anden fuldgyldig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke befinder sig i situationer omfattet af Udbudsdirektivets art. 45, stk. 2, litra a, b, c, e og f.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbuddet skal indeholde følgende oplysninger og dokumentation for tilbudsgivers økonomiske og finansielle egnethed:
Tilbudsgiver skal gennem nedenstående oplysninger/dokumentation sandsynliggøre over for ordregiver, at tilbudsgiver har den økonomiske og finansielle kapacitet til at løfte opgaven:
— Oplysning om virksomhedens årlige omsætning for de seneste tre år, samt de årlige omsætningstal for det samlede udbudte varesortiment i samme periode. Såfremt virksomheden er yngre, skal disse tal oplyses for den periode, hvor der er mulighed herfor, og det bør samtidig fremgå, hvornår tilbudsgiver er etableret.
— Oplysninger om produkt- og erhvervsansvarsforsikring.
Ordregiver forbeholder sig ret til efterfølgende at indhente yderligere årsrapporter.
Såfremt tilbud fremsendes af et konsortium, skal oplysningerne afgives for hver enkelt virksomhed i konsortiet.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds økonomiske og finansielle formåen i hen-hold til Udbudsdirektivets art. 47, stk. 2, skal det dokumenteres, at denne virksomhed hæfter solidarisk og ubegrænset (inden for rammerne af udkast til kontrakt), hvilket kan ske ved at vedlægge tilbuddet den i Kontraktbilag 6 indeholdte indeståelseserklæring i udfyldt og underskrevet stand, ligesom tilbuddet skal indeholde ovennævnte efterspurgte oplysninger og dokumentation vedrørende økonomisk og finansiel formåen (dog ekskl. oplysninger om produkt- og erhvervsansvarsforsikring) for denne anden virksomhed. Disse oplysninger skal endvidere vedlægges for tilbudsgiveren.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Tilbuddet skal indeholde følgende oplysninger og dokumentation for tilbudsgivers tekniske/faglige egnethed:
— Referencelister for tilsvarende leverancer inden for de seneste tre år med angivelse af leveringssted/kunde, beløb samt tidspunkt (årstal).
— Beskrivelse af virksomhedens kvalitetsstyringssystem, herunder evt. certificeringer.
Såfremt tilbud fremsendes af et konsortium, skal oplysningerne afgives for hver enkelt virksomhed i konsortiet. For så vidt referenceliste, kan der dog fremsendes én samlet referenceliste, der dæk-ker konsortiet.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds tekniske/faglige formåen i henhold til Udbudsdirektivets art. 48, stk. 3, skal det dokumenteres, at denne virksomhed har givet tilsagn om at stille de fornødne ressourcer til rådighed, hvilket kan ske ved at vedlægge tilbuddet den i Kontrakt-bilag 6 indeholdte indeståelseserklæring i udfyldt og underskrevet stand, ligesom tilbuddet skal indeholde ovennævnte efterspurgte oplysninger og dokumentation for teknisk/faglig formåen for denne anden virksomhed. Disse oplysninger skal endvidere vedlægges for tilbudsgiveren.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
U050211msm15
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Vejledende forhåndsmeddelelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 47-080587 af 7.3.2015

IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
25.6.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. gælder følgende frister for indgivelse af klage:
— inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt
— inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes her: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
4.5.2015

Send til en kollega

0.053