Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Markedshøring af udbudsmateriale til udbud på materialer til tandregulering til Aarhus Kommune
Aarhus Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Ninela Mehmedovic Sinanovic
E-mail: nimes@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0643d92a-8433-4c85-be16-56751c1aa44d/homepage
Del II: Genstand
Markedshøring af udbudsmateriale til udbud på materialer til tandregulering til Aarhus Kommune
Aarhus Kommune udbyder i løbet af foråret 2020 rammeaftaler vedrørende levering af materialer til tandregulering.
For at sikre, at vi ikke udelukker gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har Aarhus Kommune valgt at sende dele af udkast til udbudsmaterialet i høring blandt potentielle tilbudsgivere.
Rammeaftale om levering af aktive selvligerende brackets med tilhørende molarrør
Aarhus Kommune
Rammeaftale om levering af aktive selvligerende brackets med tilhørende molarrør. Ved aktive selvligerende brackets forstås, brackets med fjedrende låge der er aktive minimum fra og med hjørnetand til og med hjørnetand i en del af behandlingen (ved buedimensioner over .016 x .022).
Rammeaftale om levering af passive selvligerende brackets med tilhørende molarrør
Aarhus Kommune
Rammeaftale om levering af passive selvligerende brackets med tilhørende molarrør. Ved passive selvligerende brackets forstås, brackets der har ikke-fjedrende låge og er passive på alle tænder fra start til slut i behandlingstiden (størrelsen på bracketslot skal være .022 x minimum .027).
Rammeaftale om levering af buer
Aarhus Kommune
Rammeaftale om levering af buer.
Rammeaftale om levering af konventionelle brackets med tilhørende molarrør, bånd, bondingmateriale, tænger, coils, elastikker, m.m.
Aarhus Kommune
Rammeaftale om levering af konventionelle brackets med tilhørende molarrør, bånd, bondingmateriale, tænger, coils, elastikker, m.m.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Kære potentielle tilbudsgiver.
Aarhus Kommune udbyder i løbet af foråret 2020 rammeaftaler vedrørende levering af materialer til tandregulering.
For at sikre, at vi ikke udelukker gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har Aarhus Kommune valgt at sende dele af udkast til udbudsmaterialet i høring blandt potentielle tilbudsgivere.
Såfremt I ved gennemlæsningen af høringsmaterialet finder uhensigtsmæssigheder, er det vigtigt, at det er nu i forbindelse med høringen, at vi modtager information om dette. Når udbuddet først er bekendtgjort, er det rent juridisk begrænset, hvor meget vi har mulighed for at ændre i materialet.
Høringsmaterialet består af udkast til udbudsbetingelser, udkast til rammeaftale (inkl. bilag 1 til rammeaftalen) samt udkast til tilbudsliste (bemærk at tilbudslisten indeholder én fane pr. delaftale).
Øvrigt bilag til udbudsmaterialet indgår ikke i høringsmaterialet, hvorfor der i høringsmaterialet kan forekomme henvisninger til materiale, som ikke er medsendt til høring.
Aarhus Kommune indbyder alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det vedhæftede materiale. Hvis I mener, at det fremsendte materiale indeholder uhensigtsmæssigheder, eller I har forslag til ændringer eller ønsker til præciseringer i materialet, modtager vi meget gerne et skriftligt høringssvar fra jer. Til brug for afgivelse af høringssvar hentes skabelon til høringssvar i Ethics og uploades efter udfyldelse ligeledes i Ethics.
Skriftlige høringssvar skal være uploadet i Ethics senest den 26.2.2020.
Vi vil især gerne have en tilbagemelding på, om følgende afsnit og bilag indeholder uhensigtsmæssigheder:
- Udbudsbetingelsernes afsnit 6 (inkl. underafsnit) om krav til egnethed,
- Udbudsbetingelsernes afsnit 9 ”Kravspecifikation”,
- Udbudsbetingelsernes afsnit 10 tildelingskriterium herunder særligt afsnit 10.1. og 10.1.1. vedr. vareprøver og afprøvning,
- Tilbudslisten i sin helhed,
- Udkast til rammeaftalen med bilag og de krav, der stilles heri til den/de kommende leverandører.
Hvis høringssvaret vedrører bestemte afsnit i høringsmaterialet, bedes I henvise til det/de pågældende afsnit i materialet. Såfremt høringssvaret indeholder forslag til ændringer af materialet, ser vi meget gerne, at ændringsforslagene begrundes.
Efter høringsfristens udløb behandler den arbejdsgruppe, der forestår udbuddet, alle høringssvar. Arbejdsgruppen vil i den forbindelse vurdere, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i udbudsmaterialet.
For god ordens skyld skal vi gøre opmærksom på, at følgende retningslinjer gælder for høringen: Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for gældende regler om aktindsigt. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne får ikke svar på eventuelle spørgsmål til høringsmaterialet, hverken under eller efter høringen. Såfremt høringsparterne har spørgsmål, der ønskes besvaret, skal spørgsmålene stilles i forbindelse med selve udbuddet. Der kan ikke afgives tilbud på baggrund af fremsendte udkast.
Såfremt I har spørgsmål til ovenstående, er I meget velkomne til at kontakte Ninela Mehmedovic Sinanovic på mail: nimes@aarhus.dk
Vi ser frem til at høre fra jer.