23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 024-053819
Offentliggjort
04.02.2020
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Roskilde Kommune

Det begrænsede udbud vedrører etableringen af dynamisk indkøbssystem til indkøb af psykologydelser


Roskilde Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Roskilde Kommune
CVR-nummer: 29189404
Postadresse: Rådhusbuen 1
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Ronni Klarskov Andersen
E-mail: ronnika@roskilde.dk
Telefon: +45 46313059

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.roskilde.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193885

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=262484&B=ROSKILDE
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=262484&B=ROSKILDE
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Det begrænsede udbud vedrører etableringen af dynamisk indkøbssystem til indkøb af psykologydelser

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85121270
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud på psykologydelser er delt op i 6 delaftaler og dermed 6 dynamiske løsninger. Ansøgere kan søge om optagelse i et eller flere dynamiske indkøbsystemer. De dynamiske indkøbs løsninger er:

- Behandlingsforløb,

- Forældrekompetenceundersøgelser,

- Psykologiske undersøgelser af børn,

- Sagssupervision,

- Supervision af plejefamilier,

- Supervision til ledere.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem på indkøb af behandlingsforløb

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

4000 Roskilde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører oprettelse af et dynamisk indkøbssystem, som skal bruges til at indkøbe behandlingsforløb.

Behandlingsforløb laves bl.a. i familier med problematikker indenfor opdragelse og følelsesmæssig afstemning, særlige behov hos barnet, skilsmisser, omsorgssvigt, vold, misbrug, skolevægring, kriseforløb i forbindelse med tab eller alvorlig sygdom og andet.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50 - 60
Pris - Vægtning: 40 - 50
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 29/02/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Enhver der ansøger om at deltage i det dynamiske indkøbssystem, og som opfylder egnethedskriterierne, optages i systemet, som ansøgeren har anmodet om optagelse i. Ordregiver vil herefter vurdere egnethedskriterierne indenfor en periode på 10 dage, jf. udbudslovens § 104.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem på indkøb af forældrekompetenceundersøgelse

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

4000 Roskilde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører oprettelse af et dynamisk indkøbssystem, som skal bruges til at indkøbe forældrekompetenceundersøgelser og undersøgelser af kommende forældre.

Psykologiske undersøgelser af kommende forældre foretages mhp. afdækning af omsorgskompetence. Idet barnet endnu ikke er født, vurderes det om de kommende forældre besidder en række mere overordnede egenskaber til at varetage omsorgen for et barn.

Forældrekompetenceundersøgelse er en undersøgelse af forældrenes kompetencer til at varetage omsorgen for et eller flere specifikke børn.

En forældrekompetenceundersøgelse omfatter derfor som udgangspunkt børnepsykologiske undersøgelser af det barn/de børn, som forældrene skal vurderes i forhold til, psykologiske undersøgelser af forældrene samt samspilsundersøgelser af barn/børn og forældre.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50 - 60
Pris - Vægtning: 40 - 50
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 29/02/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Enhver der ansøger om at deltage i det dynamiske indkøbssystem, og som opfylder egnethedskriterierne, optages i systemet, som ansøgeren har anmodet om optagelse i. Ordregiver vil herefter vurdere egnethedskriterierne indenfor en periode på 10 dage, jf. udbudslovens § 104.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem på indkøb af voksen - og børnepsykologiske undersøgelse

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

4000 Roskilde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører oprettelse af et dynamisk indkøbssystem, som skal bruges til at indkøbe professionel psykologbistand i forbindelse med børnepsykologiske undersøgelser.

Børnepsykologiske undersøgelser er en undersøgelse af et barns ressourcer, vanskeligheder og fremadrettede behov, og således en afdækning af hvordan et specifikt barn kan komme i bedre trivsel og udvikling.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50 - 60
Pris - Vægtning: 40 - 50
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 29/02/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Enhver der ansøger om at deltage i det dynamiske indkøbssystem, og som opfylder egnethedskriterierne, optages i systemet, som ansøgeren har anmodet om optagelse i. Ordregiver vil herefter vurdere egnethedskriterierne indenfor en periode på 10 dage, jf. udbudslovens § 104.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem på indkøb af sags supervision

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

4000 Roskilde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører oprettelse af et dynamisk indkøbssystem, som skal bruges til at indkøbe sagssupervision, hvor medarbejdere har brug for supervision i forbindelse med deres arbejde. Typiske opgaver er supervision af medarbejdere i forhold til konkrete sager, hvor der er behov for refleksion og afklaring ift. næste skridt i sagen, samt supervision i sager, hvor medarbejderen bliver påvirket af sagen og de involverede borgere.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: kvalitet / Vægtning: 50 - 60
Pris - Vægtning: 40 - 50
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 29/02/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Enhver der ansøger om at deltage i det dynamiske indkøbssystem, og som opfylder egnethedskriterierne, optages i systemet, som ansøgeren har anmodet om optagelse i. Ordregiver vil herefter vurdere egnethedskriterierne indenfor en periode på 10 dage, jf. udbudslovens § 104.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem på indkøb af supervision af plejefamilier

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

4000 Roskilde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører oprettelse af et dynamisk indkøbssystem, som skal bruges til at indkøbe supervision af plejeforældre. Supervision omfatter typisk støtte og udvikling af plejeforældres forståelse af deres plejebarn, vejledning i plejeforældres forståelse og håndtering af plejebarnets signaler, støtte til plejeforældres udvikling i deres rolle som plejeforældre samt støtte til samspillet mellem plejeforældre og plejebarnets biologiske familie.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50 - 60
Pris - Vægtning: 40 - 50
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 29/02/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Enhver der ansøger om at deltage i det dynamiske indkøbssystem, og som opfylder egnethedskriterierne, optages i systemet, som ansøgeren har anmodet om optagelse i. Ordregiver vil herefter vurdere egnethedskriterierne indenfor en periode på 10 dage, jf. udbudslovens § 104.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem på indkøb af supervision til ledere

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

4000 Roskilde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører oprettelse af et dynamisk indkøbssystem, som skal bruges til at indkøbe supervision til ledere. Supervision af ledere omfatter alle ledere i Roskilde Kommune, som bl.a. har brug for supervision i forbindelse med svære beslutninger, udfordringer eller ændringer i organisationen.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50 - 60
Pris - Vægtning: 40 - 50
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 29/02/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Enhver der ansøger om at deltage i det dynamiske indkøbssystem, og som opfylder egnethedskriterierne, optages i systemet, som ansøgeren har anmodet om optagelse i. Ordregiver vil herefter vurdere egnethedskriterierne indenfor en periode på 10 dage, jf. udbudslovens § 104.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til autorisation formåen, jf. udbudslovens § 141:

- Relevant autorisation.

Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”).

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:

- Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital.

- Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på minimum 10% i det seneste regnskabsår.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:

- Tilbudsgiver skal fremvise mindst 2 leverancer af sammenlignelig karakter. Referencerne må ikke være mere end 3 år gamle og skal beskrive leverancerne. Referencerne skal omhandle aftaler der indeholder både psykologisk rådgivning og akut krisehjælp. Tilbudsgiver skal angive de overordnet karakteristika af referencerne og angive den årlig omsætning for kontrakten (beløb), kontraktforholdets starttidspunkt og eventuelle slut-tidspunkt (datoer), navnet og kontaktperson hos den offentlige kunde (modtagere), samt en beskrivelse af den pågældende leverance (beskrivelse).

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
Udbuddet omfatter oprettelse af et dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 31/12/2026
Tidspunkt: 23:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/01/2020

Send til en kollega

0.062