Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Kommune
EU-udbud af rammeaftale på køb af urologiprodukter
Aalborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Rantzausgade 4, 2. sal
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9000
Land: Danmark
E-mail: udbud@aalborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborg.dk
CVR-nummer: 29189501
Postadresse: Ny Rådhusplads 1
By: Brønderslev
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9700
Land: Danmark
E-mail: jorn.lind@99454545.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bronderslev.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.bronderslev.dk
CVR-nummer: 45973328
Postadresse: Doktorvejen 2
By: Læsø
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9940
Land: Danmark
E-mail: hckc@Laesoe.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.laesoe.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.laesoe.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af rammeaftale på køb af urologiprodukter
Udbud vedrører anskaffelse af urologiprodukter inkl. bevillingshåndterings- og bestillingssystem til Aalborg, Brønderslev og Læsø kommuner.
Aalborg, Brønderslev og Læsø Kommuner
Udbuddet omfatter: urologiprodukter defineret i denne sammenhæng som hjælpemidler til brug ved inkontinens (engangskatetre, permanente katetre, urinposer m.m. og uridomer - dog ikke bleer).
Formålet er at danne et visitationsgrundlag for kommunernes bevilling af tilskud til urologiprodukter i henhold til servicelovens § 112 stk. 3 sidste punkt, samt at sikre borgerne muligheden for at indkøbe uro-logiprodukter til en pris, der ligger inden for den tildelte bevilling.
I forbindelse med udførsel af aftalen vil den vindende tilbudsgiver overlades personoplysninger om borgere og derfor indgås der skriftlige databehandleraftaler mellem den vindende tilbudsgiver og ordregiver, jf. databeskyttelsesforordningen (EU 2016/679) samt databeskyttelsesloven.
I forbindelse med indgåelse af aftalen skal den vindende tilbudsgiver aflevere et komplet produktkatalog over alle tilbudte produkter.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud, gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidendeom, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
§ 7, stk. 3:
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Efter § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk