23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 028-065230
Offentliggjort
10.02.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Sjælland

”ilt til patienter i eget hjem” omfattende levering, opsætning, servicering af specifikke ydelser til patienter med bopæl i Region Sjælland. Leverancen dækker bl.a iltbehandling i eget hjem


Region Sjælland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Stig Juhl
E-mail: stfju@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93567916

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

”ilt til patienter i eget hjem” omfattende levering, opsætning, servicering af specifikke ydelser til patienter med bopæl i Region Sjælland. Leverancen dækker bl.a iltbehandling i eget hjem

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leverancen ”ilt til patienter i eget hjem” omfatter levering, opsætning, servicering af specifikke ydelser til visiterede patienter med bopæl i Region Sjælland. Leverancen knytter sig til en række ydelser i til relation til iltbehandling i eget hjem i de respektive patienters eget hjem. Forventet samlet årligt ca. forbrug (på baggrund af 2018 tal) i kroner: 8 900 000 DKK. Der skal bydes på hele leverancen, og der kan således ikke afgives tilbud på enkelte dele. Region Sjælland ønsker at vælge én leverandør til ”Ilt til patienter i eget hjem”. I Region Sjælland er der omkring 1 150 patienter, der skal have ilt i eget hjem knyttet til følgende diagnoser/behandlinger:

- Patienter med Hortons hovedpine,

- Patienter med KOL,

- Patienter med kræft,

- Patienter med andre hjerte/lungelidelser,

- Hjemmefødsler.

Dertil kommer leje af udstyr hvor der skal gives en pris.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33157200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverancen ”ilt til patienter i eget hjem” omfatter levering, opsætning, servicering af specifikke ydelser til visiterede patienter med bopæl i Region Sjælland. Leverancen knytter sig til en række ydelser i til relation til iltbehandling i eget hjem i de respektive patienters eget hjem. Forventet samlet årligt ca. forbrug (på baggrund af 2018 tal) i kroner: 8 900 000 DKK. Der skal bydes på hele leverancen, og der kan således ikke afgives tilbud på enkelte dele. Region Sjælland ønsker at vælge én leverandør til ”Ilt til patienter i eget hjem”. I Region Sjælland er der omkring 1 150 patienter, der skal have ilt i eget hjem knyttet til følgende diagnoser/behandlinger:

- Patienter med Hortons hovedpine,

- Patienter med KOL,

- Patienter med kræft,

- Patienter med andre hjerte/lungelidelser,

- Hjemmefødsler.

Dertil kommer leje af udstyr hvor der skal gives en pris.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 15
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 013-026466
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

”ilt til patienter i eget hjem” omfattende levering, opsætning, servicering af specifikke ydelser til patienter med bopæl i Region Sjælland. Leverancen dækker bl.a iltbehandling i eget hjem

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

De obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 samt de frivillige udelukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 finder anvendelse i nærværende udbud.

Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt denne er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 - 136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens øvrige bestemmelser, herunder § 138.

Bemærk at ordregiver forud for tildeling af kontrakt er forpligtet til at kræve, at den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger endelig dokumentation for oplysninger, der er afgivet i ESPD-formularen vedrørende de for udbuddet gældende udelukkelsesgrunde. For danske virksomheder vil dokumentationen bestå i en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen mindre end 6 måneder før tilbudsfristen. Dokumentation for en udenlandsk tilbudsgiver afhænger af mulighederne i det pågældende land. Bemærk at oplysningerne, der afgives af tilbudsgiver i ESPD-formularens Del IV, på baggrund af udbudsbekendtgørelsens pkt. III.1.3, i udgangspunktet udgør dokumentation for opfyldelse af mindstekravet i udbudsbekendtgørelsens pkt. III.1.3. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at kontakte den eller de angivne referencer, med henblik på verificering af oplysningerne.

Dokumentation skal i absolutte udgangspunkt være ordregiver i hænde senest 21 dage fra ordregivers fremsendelse af anmodning til den relevante tilbudsgiver. Af hensyn til udbuds processens fremdrift bedes tilbudsgiver have en gyldig serviceattest, således at denne straks kan fremsendes til ordregiver på ordregivers anmodning.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/02/2020

Send til en kollega

0.063