Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Kontrakt om levering af anæstesiprodukter til Region Syddanmark (1)
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Karsten Kirkegaard
E-mail: kk@rsyd.dk
Telefon: +45 29201909
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Kontrakt om levering af anæstesiprodukter til Region Syddanmark (1)
Indkøb af anæstesiprodukter til Region Syddanmarks sygehuse. Indkøbet omfatter køb og levering af forbrugsvarer samt tilhørende service og uddannelse af personale. Der agtes indgået rammeaftale med 2 leverandører pr. delkontrakt på de udbudte delkontrakter af anæstesiprodukter til Region Syddanmarks sygehuse jf. udbudsbetingelserne for yderligere information.
Indkøb af anæstesiprodukter til sygehusene i Region Syddanmark
Indkøb af anæstesiprodukter til Region Syddanmarks sygehuse. Indkøbet omfatter køb og levering af forbrugsvarer samt tilhørende service uddannelse af personale. Der agtes indgået rammeaftale med 2 leverandører pr. delkontrakt på de udbudte delkontrakter af anæstesiprodukter til Region Syddanmarks sygehuse jf. udbudsbetingelserne for yderligere information.
Tilkøb af naturligt sammenhængende produkter under den enkelte delkontrakt.
Samtlige udbudsdokumenter for alle delkontrakter ligger under delkontrakt 1a for dette udbud i ordregivers elektroniske udbudssystem (CTM)
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1a - Cirkelsystem, ekspanderbare dobbeltslanger, ventilationspose og "dovenlars"
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1b - Cirkelsystem, fleks/formbevarende slanger, ventilationspose og "dovenlars"
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 2 - Cirkelsystem, delt enkeltslange med ventilationspose til anæstesi
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 3a - EKG elektroder til 3 og 5- afleddet monitorering til anæstesi
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 4 - Kabelkoblede EKG elektroder til anæstesi
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 5 - Engangskabler til EKG elektroder til anæstesi
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 6 - Gassampling slanger
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 7 - Respiratorslanger til Oxylog ® 3000/3000+, en patients
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 8 - Spinalkanyler m/stilet og m/Quincke slib
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 9 - Spinalkanyler m/stilet og m/pencilpoint slib
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 10 - Proceduresæt til anlæggelse af spinalanæstesi
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 11 - Spirometrislanger og - sæt
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 12 - Engangslaryngoskoper med LED lys inkl. håndtag og blad
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 13 - Laryngoskoper med LED lys inkl. flergangshåndtag og engangsblad
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 14 - Larynxmasker buede
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 15 - Larynxmasker lige
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 16 - 2. generations larynxmaske med suge/drænkanal
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 17a - Arteriekanyle med énhåndsbetjent lukkemekanisme med sikkerhed
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 17b - Arteriekanyle med énhåndsbetjent lukkemekanisme uden sikkerhed
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 18 - Anæstesimasker med ventil
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 19 – Anæstesimasker uden ventil
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 20 - Anæstesimasker uden /ventil, PVC, Latex og Phtalat frie(ECO)
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 21 - Nasal Airway
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 22 - Operation LIFE CVK procedurepakke
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 23 - Procedurepakke til anlæggelse af epidural anæstesi, epiduralkatetre/kanyler og tilbehør
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 24 - Resucitatorer, baby, børn og voksne
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 25 - Ventilationsposer og ventilationsposesystemer til baby, børn og voksne
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 26 - Spiralforstærkede tuber med Murphys eye, med cuff og stilette
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 27 - Præformede tuber, nasal, nordvendte, med cuff
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 28 - Præformede tuber, oral, sydvendte med Murphys eye og med cuff
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 29 - Standard anæstesituber, til nasal/oral intubation
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 30 - Dobbeltløbede tuber til én lunge ventilation
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 31 - Tubestiletter
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 32 - Tungeholdere
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 33 - PVK og IA-kanyle plasterfiksering
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 34 - Regional anæstesi nål til single shot, semiekkogen og ekkogen, m. stimulation
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 35 - Regional anæstesisæt, nål-over-kateter, kontinuerlig anæstesi, ekko, m stimulation
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 36 - Regional anæstesisæt, kateter-over-nål, kontinuerlig anæstesi, ekko, m stimulation
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 37 - Regional anæstesi, single shot, ekkogen, uden stimulation
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 38 - Procedurepakke til anlæggelse af regionalanæstesi
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 3b - EKG elektroder til 3 og 5-afled. monitorering ikke gennemsigtig plast på klædeside
Del VI: Supplerende oplysninger
Informationsmøde for udbuddet afholdes kl. 12:30 d. 10/2 på Damhaven 12 7100 Vejle.
Tilbudsgiver skal i ESPD angive de oplysninger om tilbudsgiveren, der efterspørges i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6. Bemærk at tilbudsgiver i ESPD bl.a. skal afgive oplysninger vedr. obligatoriske udelukkelsesgrunde. Tilbudsgiver skal i ESPD således erklære ikke at være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der fremgår af udbudslovens § 135, stk. 1 og 3. Tilbudsgiver udelukkes fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver i henhold til § 135 ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet, hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme, eller børnearbejde og andre former for menneskehandel. Ordregiver skal endvidere udelukke en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100 000 DKK eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale
sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor tilbudsgiver er etableret. Ordregiver kan dog under særlige betingelser undlade at udelukke i denne situation. Tilsvarende skal ordregiver i henhold til § 136 bl.a. udelukke en tilbudsgiver, når ordregiver kan påvise, en interessekonflikt i forhold til udbuddet, som ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger, en konkurrencefordrejning som følge af en forudgående inddragelse af tilbudsgiver, herunder som rådgiver i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud, som ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger, eller at tilbudsgiver i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger mv. Tilbudsgiver udelukkes endvidere fra udbudsprocessen, såfremt tilbudsgiver i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6 og udbudslovens § 137 er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde:
1) Tilbudsgiver har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø- social- eller arbejdsretlige område mv. (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1);
2) Tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2);
3) Tilbudsgiver i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgiverens integritet (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3);
4) Tilbudsgiver har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4);
5) Tilbudsgiver væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt, og misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5);
6) Tilbudsgiver uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, hvis tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt tilbudsgiver groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6).
Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne.
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/