Fakta om udbudet
Udbyder
Vesthimmerlands Kommune
Vindere
2 - Dagcenter Bøgely, 9670 Løgstør
(20.07.2020)
Byens Taxi & Turist v/Flemming Hollen
Vindblæsvej 56
9670 Løgstør
1 - Dagcenter Aaglimt, 9620 Aalestrup
(20.07.2020)
Cimbrerbilerne Aars ApS
Rønnevej 2, Sjøstrup
9600 Aars
Special kørsel med borgere til daghjem og dagcentre i Vesthimmerlands Kommune
Vesthimmerlands Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189471
Postadresse: Vestre Boulevard 7
By: Aars
NUTS-kode: DK
Postnummer: 9600
Land: Danmark
Kontaktperson: Ida Brændstrup
E-mail: ibr@vesthimmerland.dk
Telefon: +45 99668318
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/126084446.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vesthimmerland.dk/
Del II: Genstand
Special kørsel med borgere til daghjem og dagcentre i Vesthimmerlands Kommune
Borgerne skal afhentes på deres bopæl og køres til dagcenter eller daghjem og efterfølgende køres hjem igen. Der kan være behov for at borgeren skal hjælpes fra egen bolig og ind i køretøjet, fra køretøjet og ind på dagcentret/daghjem. Hentes inde på dagcentret/daghjem og hjælpes ind i egen bolig.
Der køres 5 hverdage i ca. 51 uger.
Dagcenter er for kommunens ældre borgere.
Daghjem er for kommunens demente borgere.
Der skal køres til 3 dagcentre og 2 daghjem i Vesthimmerlands Kommune.
Der er mulighed for at byde på én eller flere delaftaler.
Kontrakternes løbetid vil være at regne for 3 år med mulighed for 2 x 12 mdr. forlængelse.
Kontraktstart 1. august 2020.
Delaftale 2 - Dagcenter Bøgely, 9670 Løgstør
Borgere skal hentes fortrinsvis i Løgstør-området.
Der er et estimeret kørselsbehov på 19 859 km årligt.
Der henvises iøvrigt til bilag 2 - kravspecifikation og bilag 3 - tilbudslisten.
Delaftale 3 - Daghjem Tingstedet, 9681 Ranum
Borgere vil skulle afhentes fortrinsvis i Løgstør og Farsø/Hvalpsund-området i Vesthimmerlands Kommune.
Der er estimeret kørselsbehov på ca. 33 487 km årligt.
Der henvises iøvrigt til bilag 2 - kravspecifikation og bilag 3 - tilbudslisten.
Delaftale 4 - Daghjem Østermarken, 9600 Aars
Borgere vil skulle afhentes fortrinsvis i Aars og Aalestrup-området i Vesthimmerlands Kommune.
Der er estimeret kørselsbehov på ca. 11 063 km årligt.
Der henvises iøvrigt til bilag 2 - kravspecifikation og bilag 3 - tilbudslisten.
Delaftale 5 - Dagcenter Højgaarden, 9640 Farsø
Borgere vil skulle afhentes fortrinsvis i Farsø og Aars-området i Vesthimmerlands Kommune.
Der er estimeret kørselsbehov på ca. 24 068 km årligt.
Der henvises iøvrigt til bilag 2 - kravspecifikation og bilag 3 - tilbudslisten.
Delaftale 1- Dagcenter Aaglimt, 9620 Aalestrup
Borgere vil skulle afhentes fortrinsvis i Aalestrup, samt det halve af Aars og Gedsted-området i Vesthimmerlands Kommune.
Der er et estimeret kørselsbehov på ca. 16 370 km årligt.
Der henvises iøvrigt til bilag 2 - kravspecifikation og bilag 3 - tilbudslisten
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk