Fakta om udbudet
Udbyder
Horsens Kommune
Udbud på levering af kørestole til FIKM
Horsens Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189889
Postadresse: Rådhustorvet 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8700
Land: Danmark
E-mail: udbud@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.horsens.dk
CVR-nummer: 29189587
Postadresse: Niels Espes Vej 8
By: Hedensted
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8722
Land: Danmark
E-mail: udbud@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hedensted.dk
CVR-nummer: 32264328
Postadresse: Rådhusgade 3
By: Odder
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8300
Land: Danmark
E-mail: udbud@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.odder.dk
CVR-nummer: 23795515
Postadresse: Søtofte 10
By: Samsø
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8305
Land: Danmark
E-mail: udbud@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.samsoe.dk
Del II: Genstand
Udbud på levering af kørestole til FIKM
Udbuddet omfatter levering af kørestole til Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner. Udbuddet er opdelt i 5 delaftaler, herunder manuelle kørestole, komfort kørestole, aktiv krydsramme kørestole, el-kørestole klasse A og el-kørestol klasse B. Der kan afgives bud på en eller flere af de udbudte delaftaler. Udbuddet gennemføres for de 4 kommuner i regi af Fællesindkøb Midt (FIKM). FIKM er tovholder for processen.
Manuelle kørestole
Horsens, Hedensted og Odder Kommuner
Udbuddet omfatter levering af kørestole til Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner. Delaftale 1 omfatter manuelle kørestole.
Komfort kørestole
Horsens, Hedensted og Odder Kommuner
Udbuddet omfatter levering af kørestole til Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner. Delaftale 2 omfatter komfortkørestole.
Aktiv krydsramme kørestole
Horsens, Hedensted og Odder Kommuner
Udbuddet omfatter levering af kørestole til Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner. Delaftale 3 omfatter aktive krydsramme kørestole.
El-kørestole klasse A
Horsens, Hedensted og Odder Kommuner
Udbuddet omfatter levering af kørestole til Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner. Delaftale 4 omfatter el-kørestole klasse A.
El-kørestole klasse B
Horsens, Hedensted og Odder Kommuner
Udbuddet omfatter levering af kørestole til Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner. Delaftale 5 omfatter el-kørestole klasse B.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Manuelle kørestole
CVR-nummer: 18058936
Postadresse: Sdr. Ringvej 27
By: Brøndby
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2605
Land: Danmark
E-mail: tenders_dk@invacare.com
Telefon: +45 36900000
Internetadresse: https://www.invacare.dk/da
Del V: Kontrakttildeling
Komførtkørestole
CVR-nummer: 18058936
Postadresse: Sdr. Ringvej 27
By: Brøndby
NUTS-kode: DK012</span>
Postnummer: 2605
Land: Danmark
E-mail: tenders_dk@invacare.com
Telefon: +45 36900000
Internetadresse: https://www.invacare.dk/da
Del V: Kontrakttildeling
Aktive krydsramme kørestole
CVR-nummer: 26486734
Postadresse: Skalhuse 31
By: Nibe
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9240
Land: Danmark
E-mail: info@wolturnus.dk
Telefon: +45 96717170
Internetadresse: https://wolturnus.dk/
Del V: Kontrakttildeling
El-kørestole klasse A
CVR-nummer: 16068985
Postadresse: Centervej Syd 2
By: Tappernøje
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4733
Land: Danmark
E-mail: ta-service@ta-service.dk
Telefon: +45 56725777
Internetadresse: https://www.ta-service.dk/
Del V: Kontrakttildeling
El-kørestole klasse B
CVR-nummer: 16068985
Postadresse: Centervej Syd 2
By: Tappernøje
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4733
Land: Danmark
E-mail: ta-service@ta-service.dk
Telefon: +45 56725777
Internetadresse: https://www.ta-service.dk/
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud, gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
§ 7, stk. 3:
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Efter § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk