Fakta om udbudet
Udbyder
Socialstyrelsen
Vindere
(01.04.2020)
Region Nordjylland
Niels Bohrs Vej 30
9220 Aalborg Ø
Leverandør til specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med døvblindhed, KaS-udbud b
Socialstyrelsen
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 26144698
Postadresse: Edisonsvej 1
By: Odense C
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Randi Lykou
E-mail: ral@socialstyrelsen.dk
Telefon: +45 41730868
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/
Del II: Genstand
Leverandør til specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med døvblindhed, KaS-udbud b
Udbuddet vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med døvblindhed samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen.
Danmark
Udbuddet vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde, kursusvirksomhed og materialeproduktion vedr. børn og unge med døvblindhed samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen. Ydelserne vedrører:
1) Specialrådgivningsydelser på baggrund af henvendelser fra borgere og fagprofessionelle. Rådgivningen gives til borgere, pårørende eller fagpersoner i form af enkeltstående eller længerevarende rådgivningsforløb
2) Udredning af borgere herunder undersøgelse og vurdering af for eksempel funktionsevne/funktionsnedsættelse
3) Vidensarbejde herunder indsamling, udvikling, bearbejdning og formidling af faglig viden
4) Kursusvirksomhed i form af kortere undervisningsforløb inden for et afgrænset emne i relation til den enkelte målgruppe
5) Materialeproduktion i form af fremstilling af konkrete materialer, der skal kompensere for en funktionsnedsættelse i en undervisningssituation eller i forbindelse med leg og læring.
Bemærk: Ovenstående samlede værdi af kontrakten er fremkommet ved at fremskrive 2016-prisen til 2020-pris. Den angivne værdi er den samlede værdi for 2 år, dvs. for at varetage tjenesteydelserne i den forlængede kontraktperiode, som løber fra den 1. januar 2021 til og med den 31. december 2022.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
VISO ønsker at forlænge kontrakten med 2 år med den nuværende kontraktholder, således at kontrakten kommer til at løbe til og med den 31. december 2022. Baggrunden er, at regeringen har besluttet at foretage en kortlægning af hele det specialiserede handicapområde i Danmark, herunder også målgruppen af rådgivningsmodtagere for denne kontrakt.
Ved at forlænge kontrakten forventer VISO at kunne tilrettelægge et kommende udbud, som tager højde for de ændringer af det specialiserede område, som kortlægningen måtte afstedkomme.
Interesserede parter opfordres til i standstill perioden at tage kontakt til VISO for yderligere spørgsmål og dialog.
En underskrivelse af forlængelse af kontrakten afventer afholdelsen af en 10-dages standstill periode. I standstill perioden opfordres evt. interesserede parter til at henvende sig til VISO for spørgsmål og yderligere dialog.
Kontaktpersoner i VISO er:
— Kontorchef Jan Christensen, tlf. +45 6196 5654, mail: janc@socialstyrelsen.dk
— Chefkonsulent Randi Lykou, tlf. +45 4173 0868, mail: ral@socialstyrelsen.dk
Standstill perioden beregnes fra datoen for offentliggørelse af nærværende bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: specialsektor@rn.dk
Telefon: +45 97648060
Internetadresse: www.rn.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
By: x
Land: Danmark
Underskrivelsen af kontrakten vil afvente afholdelsen af en 10-dages standstill periode. I standstill perioden opfordres evt. interesserede parter til at henvende sig til VISO for spørgsmål og yderligere dialog.
Kontaktpersoner i VISO er:
— Kontorchef Jan Christensen, tlf. +45 6196 5654, mail: janc@socialstyrelsen.dk
— Chefkonsulent Randi Lykou, tlf. +45 4173 0868, mail: ral@socialstyrelsen.dk
Standstill perioden vil blive beregnet fra datoen for offentliggørelse af nærværende bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Da Socialstyrelsen følger proceduren i lov om Klagenævnet for Udbuds § 4, skal en klage over, at Socialstyrelsen har indgået kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor Socialstyrelsen har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at Socialstyrelsen har indgået kontrakten jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk