Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=267692&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Høring af udbud af pacemakere, ICD'er, loop recordere, elektroder og skruetrækkere til pacemakere
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Olof Palmes Allé 15
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Kahr Dalsgaard
E-mail: Anders.Dalsgaard@stab.rm.dk
Telefon: +45 78410000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Høring af udbud af pacemakere, ICD'er, loop recordere, elektroder og skruetrækkere til pacemakere
Region Midtjylland inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at kommentere på høringsmaterialet til det kommende udbud af rammeaftaler vedrørende anskaffelse af pacemakere, ICD'er, Loop
Recorder, elektroder og skruetrækkere til pacemakere.
Høring af udbud af pacemakere, ICD'er, loop recordere, elektroder og skruetrækkere til pacemakere
Region Midtjylland inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at kommentere på høringsmaterialet til det kommende udbud af rammeaftaler vedrørende anskaffelse af pacemakere, ICD'er, Loop
Recorder, elektroder og skruetrækkere til pacemakere.
Udbuddet forventes at blive opdelt i 6 delkontrakter.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Medio 2020 forventer Region Midtjylland at lave udbud på pacemakere, ICD'er loop recordere, elektroder og skruetrækkere til pacemakere.
For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har Region Midtjylland valgt at lave en høring af det foreløbige udarbejdede udbudsmateriale.
I forbindelse med udarbejdelse af udbudsmaterialet indbyder vi derfor alle potentielle leverandører til at gennemgå det offentliggjorte materiale og fremsende skriftlige høringssvar med kommentarer.
Høringssvarene vil blive behandlet af ordregivers brugergruppe, der er sammensat af repræsentanter fra de enheder/afdelinger, der er brugere af de produkter, som er omfattet af høringsmaterialet. Det vil blive vurderet hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i det pågældende materiale.
Høringssvar bedes fremsendt via EU-supply/CTM.
Høringssvaret bedes mærkes: "Høringssvar"
Høringssvar skal være regionen i hænde senest onsdag d. 22. april 2020 kl. 12.00.
Høringsmateriale behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne får som udgangspunkt ikke svar på evt. spørgsmål hverken under eller efter høringen.