23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
12.03.2015

Danmark-Aabybro: Sundhedsvæsen i øvrigt 2015/S 050-087417


Danmark-Aabybro: Sundhedsvæsen i øvrigt

2015/S 050-087417

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Jammerbugt Kommune
Toftevej 43
9440 Aabybro
DANMARK
+45 72577528

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.jammerbugt.dk

I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Betegnelse for kontrakten

Vask/leje af beklædning til sundheds- og plejesektoren til Jammerbugt kommune.

II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

NUTS-kode DK05

II.1.3)

Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Leje og vask af beklædningsgenstande til medarbejder på plejecentre og i hjemmeplejen i Jammerbugt kommune.

II.1.5)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

85140000 Sundhedsvæsen i øvrigt

II.1.6)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

II.2.1)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1)

Type procedure

IV.1.1)

Type procedure

Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1)

Begrundelse for, at kontrakten tildeles uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (EUT):

Direktiv 2004/18/EF

1) Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF

2) Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende

Kontraktgenstanden er tjenesteydelser anført i bilag II B til direktivet.

IV.2)

Tildelingskriterier

IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Pris. Vægtning 45

2. Kvalitet, funktionalitet, pasform og miljø. Vægtning 30

3. Levering og service. Vægtning 25

IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)

Administrative oplysninger

IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed

88.12.00-ø00-1-14

IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1

Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Vask/leje af beklædning til sundheds- og plejesektoren

V.1)

Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

15.1.2015

V.2)

Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 2

V.3)

Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Vraa Dampvaskeri A/S
Frilandsvej 8
9760 Vrå
DANMARK
+45 99672100

V.4)

Oplysninger om kontraktens værdi

V.5)

Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)

Oplysninger om EU-midler

VI.2)

Yderligere oplysninger:

VI.3)

Klageprocedurer

VI.3.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerup Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 33307621
+45 33307621

VI.3.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): EU-udbud:

— En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.

— Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:

• inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt

• inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller

• inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.

— Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

Tilbudsloven:

— En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.

— Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:

• inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, eller

• inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.

Klagefristerne for klager over overtrædelser af tilbudsloven begynder dog kun at løbe, såfremt ordregiveren har givet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

Klagefrister ved klager over kontrakter, der er indgået inden den 1.6.2013:

EU-udbud:

— En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.

— Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:

• inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt

• inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller

• inden 12 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.

— Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

Tilbudsloven: Der gælder ikke klagefrister for klager over overtrædelse af tilbudsloven.

VI.3.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
+45 41715100

VI.4)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

10.3.2015

Send til en kollega

0.047