23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
19.05.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Ministeriet for By, Bolig og Landdistrikter

Evaluering af byfornyelsesforsøgsprojekter om butiksgader og bymidter under pres


Ministeriet for By, Bolig og Landdistrikter

   
Opgavebeskrivelse Der er tale om en tjenesteydelse, som består i at gennemføre en evaluering af de byfornyelsesforsøgsprojekter, som i 2014 har fået tilsagn fra byfornyelsens forsøgspulje på 30 mio.kr. under temaet "Butiksgader og bymidter under pres" til nytænkende forsøg med at skabe liv og udvikling i problemramte bymidter og handelsgader. Der blev udvalgt 5 projekter i følgende 5 kommuner:

Langeland Kommune (Rudkøbing)
Faxe Kommune (Haslev)
Vordingborg Kommune (Vordingborg by)
Syddjurs Kommune (Mørke) og
Randers Kommune (Langå).

Evalueringen skal vurdere, dels om formålet med puljen er opnået, og dels hvorvidt og i hvilken udstrækning de enkelte forsøgsprojekter opfylder deres opstillede målsætninger.

Der henvises til det vedlagte udbudsmateriale, for yderligere information.

Opgaven forventes igangsat den 1. september 2015 og afsluttet den 1. september 2018.

Opgaven udbydes til en fast pris på maks. 1 mio. kr.

Seneste frist for afgivelse af tilbud er sat til mandag d. 10. august 2015, kl. 12.00.

Alle interesserede og kvalificerede leverandører opfordres til at afgive tilbud på opgaven.
Annonceret 19. maj 2015 15:24:02 CEST
Deadline 10. august 2015 12:00:00 CEST
Udbudstype Mindre danske udbud
Opgavetype Tjenesteydelser
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
CPV kode 85312320
NUTS kode DK
Myndighedstype Stat

Dokumenter & materiale

Dokumenter > application/pdf
> application/pdf
> application/pdf
> application/pdf
> application/pdf

Tildelings- og udvælgelseskriterier

Tildelingskriterier Økonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterier Vurderingen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil ske på baggrund af følgende delkriterier, som vægter lige.

Det vil blive vurderet ud fra, i hvor høj grad tilbuddet:
• indeholder en konkretiseret beskrivelse af opgaveløsningen, der viser forståelse for problem-stillingen og for kommunernes forsøgsindsats,
• bygger på et velfunderet idégrundlag, og formår at omsætte udbudsmaterialets oplæg til fremgangsmåder og metoder til et sammenhængende evalueringsdesign; specielt ift. måling af resultater og udveksling af erfaringer,
• præsenterer en proces samt tids- og aktivitetsplan, der er realistisk og tilstrækkelig til at gen-nemføre opgaven og opfylder evalueringens formål inden for den afgrænsede tidsperiode.

Ved organiseringen af opgaveløsningen lægges der vægt på, at den modsvarer opgavens kompleksitet og omfang samt at et højt fagligt niveau, relevant uddannelse og kompetencer er til stede; herunder at bemandingen har erfaring med tilsvarende opgaver og arbejder inden for:
• erfaringsopsamling og evaluering
• netværksdannelse
• kommunikation og (skriftlig) formidling
• sociologiske og/eller antropologiske analyser af mindre bysamfund
• borgerinddragelse og dialog med frivillige

Der lægges vægt på et generelt kendskab til byfornyelseslovens formål.
Udvælgelseskriterier Tilbudsgiver skal dokumentere ikke at være omfattet af de udelukkelsesgrunde, der er anført i Ud-budsdirektivets artikel 45 stk. 1 og stk. 2 litra a, b, c, e og f. Dvs. bl.a. udelukkelsesgrunde om konkurs og strafbare forhold.

Tilbudsgiver skal som dokumentation herfor fremsende:
• Udfyldt Tro og love-erklæring vedr. gæld til det offentlige på over 100.000 kr, jf. bekendtgørelse nr. 336 af 13. maj 1997, og at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i art. 45, stk. 1 stk. 2. Tro- og love-erklæringen er vedlagt som bilag.

Den vindende tilbudsgiver skal desuden på tidspunktet for kontraktunderskrivelse, jf. tidsplan have følgende dokumentation:
• En kopi af Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen eller lignende dokumentation udstedt af relevante myndigheder. Serviceattesten må højst være 6 måneder gammel regnet fra tilbuds-fristen. Serviceattesten kan rekvireres via Erhvervsstyrelsens hjemmeside.

Der gøres opmærksom på, at Erhvervsstyrelsen kan have en sagsbehandlingstid på ca. 2 uger.

TEKNISK FORMÅEN

• Tilbudsgiver skal forelægge liste over de arbejder, der er udført i de seneste 5 år, ledsaget af attester for tilfredsstillende udførelse af de betydeligste arbejder (jf. art. 48, stk. 2, litra a), i),
• Tilbudsgiver skal forelægge en liste over de betydeligste leveringer eller tjenesteydelser, der er udført i løbet af de sidste 3 år, (jf. art. 48, stk. 2, litra a), ii),
• Tilbudsgiver skal oplyse om uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer hos medarbejdere og (især) hos de personer, der er ansvarlige for udførelsen af ydelserne eller arbejderne (jf- art. 48, stk. 2, litra e).

Kontaktperson

Navn Daniel Zilmer Theisen
Telefon +45 41717767
E-mail dzt@mbbl.dk

Ordregiver

Navn Ministeriet for By, Bolig og Landdistrikter
Adresse Gammel Mønt 4
1117 København K
DK
Telefon +45 33922900
E-mail mbbl@mbbl.dk
WWW www.mbbl.dk

 

Send til en kollega

0.062